Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Techno_Mann skrev:Att: feffe 6230, kender 3 der har sådan en, og de 2 har ikke haft andet en vrøvl med den, har været sendt til reparation flere gange...!
Der er fejl på ALLE tlf, så det synes jeg ikke man skal vælge efter. Man skal bare teste sin tlf grundigt inden for de første 14 dage, så har man nelig krav på en ny hvis der er fejl!
6230 - ingen problemer her - nok den telefon jeg har haft der kunne holde til mest
Det eneste problem jeg har ved min er at jeg ikke lige helt at fattet at bruge tænd/sluk knappen (slukker altid i stedet for at sætte på lydløs) og så at jeg ikk ordentligt kan finde ud af pille front-coveret af
Hmm det er heller ikk sådan at jeg for penge af SonyEricsson for at skrive det...
Prøver bare at hjælpe, og derved frotælle om mine og venners erfaringer...
Jo, det er med telefoner som alle andre ting, man kan jo få en mandags model
Jeg har haft 2 T610 SE, ingen probs her... Grunden til jeg koerer paa 2. fordi jeg smed den foerste vaek i en brandert...
Grunden til jeg koebte den samme? Det er en super tlf. den bedste jeg har haft endnu, staar det til mig blir jeg ved med at koebe dem ind til de stopper produktionen af dem
Heh... det var en traktor... og btw en philips sawy eller sådan noget, men det er jo oz nogle år tilbage...
Ja den måtte sq til tælling...
Vil lige sige at de telefoner jeg har bedste erfaringer med er Nokia 6100 SonyEricsson T-610 og K500i, har ikke oplevet fejl på dem eller haft nogle problemer...
YaKuZa_MaB skrev:Damn jeg er træt og sort! en der gider slå mig!
Jeg har haft 2 T610 SE, ingen probs her... Grunden til jeg koerer paa 2. fordi jeg smed den foerste vaek i en brandert...
Grunden til jeg koebte den samme? Det er en super tlf. den bedste jeg har haft endnu, staar det til mig blir jeg ved med at koebe dem ind til de stopper produktionen af dem
Det er så i orden thorolf. bare folk var som dig og ej så krævende.. Den tlf du har er ej på plan med de nye. Det jeg tænker på er bla på skærmens kvalitet. hastigheden på menuerne, funktioner. den tlf er ikke uptodate, men fint at den dækker dit behov.
Feffe, det har du saa evigt ret i... Jeg mener, den kan sq ikke alt det smarte som de nye kan, men den daekker saa rigeligt mine behov.
Har min PDA til alt det smarte unoedvendige lir, den kan jeg tage med naar der skal lires, telefeonen har jeg altid med, saa er rart den kan holde til noget istedet for at vare hyper smart