Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ville bar lige fortælle hvad de danske TV kanaler byder på som julekalender iår.... Måske lidt barnligt, men det sgu rart nok lige at vide
DR1:
Jul på Kronborg (selvfølgelig en reprise fra 2000)
TV2:
Alle tiders Jul (reprise fra 1994 - den første med Pyrus)
&
Gufol mysteriet (Tjaa, så er TV2 desværre også for alvor startet med genudsendelserne Denne her er fra 1997)
Senest rettet af LunaPark 14 nov 2004, 12:31, rettet i alt 1 gang.
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Plejer at købe alle de der julekalendere... Og se dem
MEN! Når DR1 skal sende Jul På Kronborg, hvilket nok er en af de ringeste julekalendere der findes, så gider jeg hverken se eller købe det tilhørende papstykke med 24 låger... Så må U-landene sq sulte. Jeg vil have mine penge skal gå til noget ordentligt istedet for det bræk.
Iøvrigt er jeg ved at tænke mig frem til hvordan de 42 kravlenisser (og det andet julestads) skal placeres i min lejlighed på 45 m²
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:
Jo Med De Nattergale... De samme som står bag CWC (mener jeg den hed)
Jep det er rigtigt den hed CWC, og der blev forresten lavet en ny sæson sidste år, som var lidt dårligt, men den første gang det blev sendt var det fandme griner, synes jeg.
der er kun ÉN måde at se julekalender på. i december måned, hver lørdag mødes du med gutterne, og sætter The Julekalender på, så ser du de afsnit der har været. altså vis der fx. er noget der hedder Lørdag den 5,så ser du de frem første afsnit der, og så lørdag den 12 ser du de 7 næste afsnit osv. NU kommer det gode ved dettet, for hvert afsnit drikkes en julepils...og ja så er der sq party, nok her julepigerne skal ind i billedet. brug det hvis i vil...det griner
jeg tror også det er mest genudsendelser...desværre...
Og selve kalenderen, Jul på Veterbro bliver også sendt igen...
Og forstår ikke helt med TV2. For de skriver selv at der kommer vooksen kalender som hedder "Station 7-9-13".
Men andre officielle sider skriver at "Gufol Mysteriet" bliver genudsendt.
Umiddelbart sender Zulu ikke nogen kalender, men sørme og Charlie ikke sender en som hedder "Charlies Julekalender"
Så altså nok ingen Gufol
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !