Nyt fra Microsoft...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Nyt fra Microsoft...

Indlæg af T-Man »

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=320462/

Hmm det lyder da alt sammen meget godt, men hvor er det latterligt at microsoft, skal skabe monopol på alt, og derved uddrive konkurrencen i IT verdenen... :x

Men den der fra google er jeg spændt på... :D
<HR>
<center>:)</center>
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Kan ikke se hvordan det er at skabe monopol... det er da netop at skabe mere konkurrence at der kommer endnu en søgemaskine på banen. Google og yahoo har sat sig meget hårdt på det område, så det er da dejligt at der kommer en ny spiller ind.

Men den skal godt nok være god før jeg dropper google, det er simpelthen min store favorit.
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Holder mig til google !!

MS -> er sikkert fuld af fejl:P som vi kender dem
Slet mig
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Indlæg af T-Man »

Oz her, men tænker bare på fremtidige brugere, når det bliver integreret i windows....!
<HR>
<center>:)</center>
b!tch

Indlæg af b!tch »

Techno_Mann skrev:Oz her, men tænker bare på fremtidige brugere, når det bliver integreret i windows....!
integreret i ie. så at firefox ligger på 6-7% af alle brugeres browsere og er i fremgang. bruger selv opera på 4-5. år, men synes firefox er et godt gratis alternativ til ie. det jeg vil sige er, at jeg ikke tror ms bliver en stor konkurrent til google. hvis de ikke tager sig sammen vil brugen af ie uddø - integreret i xp eller ej. folk bliver ikke ved med at være lige naive i den sammenhæng :)
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

øhh har de ik allerede MSN søgemaskinen?
For the love of music!
Besvar