Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab!!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Laura

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab!!!

Indlæg af Laura »

Hvor er jeres site dog død efter at i har kvittet music-links-area!

Har i overvejet et nyt domæne istedet for dette som alle i DK kender?

Der findes jo masser af gratis webspace og redirects/domæner rundt på nettet bl.a. i Tyskland som jeg selv bruger og besøger hvor der er godt gang i fildelingen!

KH

Laura
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Vi elsker det som det er, så hvorfor lave det om?

Og i øvrigt er ting som music link area ikke til diskussion længere.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Så fik United vist lige sat punktum :wink:
- Darkheart -
We fools who love...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

men anyway laura ud fra hvor mange indlæg du har lavet så er du vist hellere ikk den som var mest aktiv i fildelings afdellingen :) altså kan da være du benyttede dig af den. men du bidrog vist ikk med meget ;)

Men anywaty det her er jo et ynkelig forsøg i at nå uniteds indlæg
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Gå nu væk din fede leecher. :evil:
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
nesia

Indlæg af nesia »

[quote="Down\"]Gå nu væk din fede leecher. :evil:[/quote]
Smukt, man må jo næsten fælde en tåre :cry:

Synes her er gang i den som altid, bare andre emner der bliver snakket om og synes de passer sig langt bedre til www end warez links.
SkinneR^
Kontakt:

Indlæg af SkinneR^ »

laura hvis du ikke kan lide dette sted så fedt af !

og lad vær at ked os med dine nigative indslag
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Re: Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab!!!

Indlæg af LeG0lAsDK »

Laura skrev:Hvor er jeres site dog død efter at i har kvittet music-links-area!
Ja, spørgsmålet/konstanteringen lyder jo meget interessant. Men mig bekendt blev links area ikke fjernet før du joinede og dermed fik adgang til boardet?

For der står jo ude i siden at Laura Joined: 28 Oct 2004, dvs. altså sige igår torsdag. Mig bekendt så fjernede vi ikke link area igår vel? Så for mig at se kan der være to forklaringer: Enten har jeg set grønne marsmænd? - det er vel ikke så sandsynligt. Eller også, den mere realistiske forklaring så er det en af de 13 årige snophvalpe som seriøst har taget skadet at sniffe lim og i et sådan øjeblik har han troet at han kunne narre os herinde med at skjule sin egen CA identitet og oprette en ny bruger for så at spørge om sådan noget uden at få sin egen profil dolket. Lyder det ikke realistisk, feffe eller andre admins kan i ikke lige dobbelttjekke hans ip med de andre brugers ip'er således vi kan finde ud af hvem der står bag "laura"?
wlt
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Indlæg af wlt »

Der findes jo masser af gratis webspace og redirects/domæner rundt på nettet bl.a. i Tyskland som jeg selv bruger og besøger hvor der er godt gang i fildelingen!

KH

Laura
Formålet med Billede er ikke at dele musik...

- Hvis du har et andet indtryk, kan du læse det nu... :evil:
the sound won't listen!
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Here we go :p

Dette indlægs IP 80.165.151.51 [ 3 Indlæg ] [ Slå IP op ]
Brugere som har skrevet indlæg fra denne IP Laura [ 3 Indlæg ]
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
simulated
Kontakt:

Indlæg af simulated »

Hø hø... :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

KH

Laura
Om vi skifter domæne til noget andet end noget "alle i DK" kender kan vist være ligemeget efter som dem (læs dig) der kender det ikke aner en fløjtende fis om hvad CA er. At sige siden er død er lidt en underdrivelse eftersom der åbenbart stadig er folk, der gider bruge deres tid på ligegyldige indlæg og stadig ved der kommer respons. Her er jo et glimrende eksempel. At folk gider at kommentere et så ligegyldig topic som dette egentligt er, må betyde at CA stadig vækker "følelser i deres sind.... blabla indsæt mere i Tove Ditlevsens stil her...". Jeg skriver selv en del herinde og endda også i noget som dette indlæg af netop samme grund. For lige at tage forskud på at blive kaldt social taber over at bruge tid på noget som CA, så kommer her et svar til det... Så undgår du også at skrive dit 4. indlæg...

Hvem er mest den sociale tåbe?

1. Ham/hende der bruger tiden på at svine andre til og ikke sætter sig ordentligt ind i hvad det er man sviner til

2. Ham/hende der bruger tiden på sådan et board for at udvide sin horisont om f.eks. musik. Det behøver jo ikke komme i links til download, for kan man virkelig lide musikken så køber man den vel.

Så hvad du egentligt laver herinde er mig en gåde. Du stiller nogle åbne spørgsmål... Det er også fint nok, men hvorfor blander du fildeling ind i det? Det er ikke det CA står for så det er i sig selv ligegyldigt... :wink:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
flubber

hm....

Indlæg af flubber »

så blev hun sku stille :D

knuZZer Flubber :D

Billede
It`s not only the music, it`s the beat...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Ja alle har jo sagt hvad jeg ville hehe! men ok der er en grund til links er lukket og hvis man er så utilfreds med det så åben da dit eget forum og post links der!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar