iPod Mini
Redaktør: Moderators
iPod Mini
http://apple.com/dk/ipodmini/
Nogen positivt eller negativt? Overvejer at købe sådanne en. Har solgt min Nokia 6230, og skal nu bruge noget nyt at lytte MP3 på. Eller gør størrelsen så lidt, så man måske sagens kan spare lidt penge og hoppe på en alm. iPod med 10 gb. f. eks.?
Nogen positivt eller negativt? Overvejer at købe sådanne en. Har solgt min Nokia 6230, og skal nu bruge noget nyt at lytte MP3 på. Eller gør størrelsen så lidt, så man måske sagens kan spare lidt penge og hoppe på en alm. iPod med 10 gb. f. eks.?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Min personlige vurdering, er at Ipod mini passer til de flestes behov. Der er 4 giga byte på og de holder vel til 2-3 dages nonstop musik. 20 og 40 giga modeller er selvfølgelige fede, men ærligt talt så er det blot ekstra lir med så mange giga byte i forhold til de priser her i DK.
Hvis du kender nogle som skal over til USA, så få dem til at købe Ipods med da de er lattelige billige derover i forhold til DK.
Jeg kom hjem til california her i sommers med en 40 gigabyte (den nye HP/ipod) til 400$ cirka 2400 dk kr. jeg vil sige at det er hul i jorden at betale mere end 2500 for et stykke elektronisk mp3-afspiller. så derfor ipod mini i DK
Hvis du kender nogle som skal over til USA, så få dem til at købe Ipods med da de er lattelige billige derover i forhold til DK.
Jeg kom hjem til california her i sommers med en 40 gigabyte (den nye HP/ipod) til 400$ cirka 2400 dk kr. jeg vil sige at det er hul i jorden at betale mere end 2500 for et stykke elektronisk mp3-afspiller. så derfor ipod mini i DK
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Det er vel ikke negativ kritik? 8-12 timer er vel stadig meget flot, hvis den holder så længe? Jeg regner med at købe en på mandag i Apple shoppen i Kbh.Dj Pantheon skrev:det eneste man kan sætte en finger på af vel at i forhold til andre mp3-afspillere på market, kan du afspille musik i 8-12 timer...
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
nco skrev:Det er vel ikke negativ kritik? 8-12 timer er vel stadig meget flot, hvis den holder så længe? Jeg regner med at købe en på mandag i Apple shoppen i Kbh.Dj Pantheon skrev:det eneste man kan sætte en finger på af vel at i forhold til andre mp3-afspillere på market, kan du afspille musik i 8-12 timer...
Husk du kan få rabat hvis du er studerende... Se mere på apple.dk
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
Det er jeg desværre ikke. Hvor meget er rabatten på?Darkheart skrev:Husk du kan få rabat hvis du er studerende... Se mere på apple.dk
Ellers køber jeg den sgu' bare. Så også lige at FONA havde den til kr. 2099,- fra i morgen mandag:

http://www.fona.dk/avis/images/5463_Nyh ... _LOW16.jpg
nco\\ CHART ATTACK 1999
Nu har jeg købt den i Apple Store til kr. 2099,- plus så købte jeg sådan en dock ved siden af. Alt i alt små kr. 2500,- Mange penge, det ved jeg godt. Men den virker virkelig lækker og gennemført. Glæder mig til at den er ladet op, og jeg skal til at bruge den :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
var lige nede i fona i slagelse... skulle have nogle kabler til min egen ipod. (10GB gammel model) han sagde at der i stort set hele nordeuropa var udsolgt af ipod mini... producenterne kunne ikke følge med... så de har ikke nogle ipods i fona butikkerne.. hvis de har er det meget få... i fona i slagelse var der i hvert fald udsolgt... allerede i torsdags..
Det kommer ikke bag på mig. FONA Slagelse er en skod butik.kloojve skrev:i fona i slagelse var der i hvert fald udsolgt
Men til jer andre, Apple Store ved Gl. Mønt i Kbh. har mange iPod minis tilbage. Dog ikke flere i silver - jeg købte den sidste :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
kloojve
- Kontakt:
ye...
vi er pænt uheldige i slagelse vi har nitte butikkerne... snot merlin med et kasseaperat... eller der er 2 men de bruger kun det ene... (vel for at spare strøm
) så hvis det lykkes dig at komme ind i butikken, og måske finder en vare som har fået sat en forkert pris på (billigere selvf. SKER TIT købte 3 premiere dvdfilm dernede for 100 kr stk.)... så ender du med at stå i kø i min 20 mins.
derudover ligner butikken.. design osv en gammel slum leglighed... hvad angår fona.. tror de at fordi de har fået sig en B&O afdeling at de kan slække på alt det andet,.... ALDRIG!! har jeg set så ringe musikudvalg.. og så rodet dvd afdeling... alt står kastet rundt... ikke noget at sige til de ikke aner hva fanden de selv har...
derudover er deres fucking "ny i job" (spasser med rigtigt arbejde) elever.. helt knækket... i stedet for at spørge deres kollegaer der faktisk / burde.. vide noget om branchen til rådighed.. fyrer de bare en løgn af... jeg købte 3 forkerte stik til min ipod inden jeg snakkede med bestyreren dernede... han undskyldte med manglende mandskab...
Merlin i vestsjællands centret i slagelse får 1 ud af 5 logoer for UTROLIGT ringe... jah alt faktisk...
FONA i vestsjællands centret i slagelse får 2 ud af 5 logoer for ringe butik.. med MEGET ringe ekspedienter, men dog et lille plus i at de prøver at følge udviklingen.. (de har lige fået fladskærms tv'er WOOW)
-----------------
ved godt dette muligvis kan begrundes med nogle uheldige episoder...
men syns bare generalt at butikkerne er så ringe... rent udseende mæssigt og udviklingsmæssigt... det holder bare ikke...
og jeg ved godt det ikke passer ind her.. men det var i den sammenhæng (ipod) at jeg kom i tanke om problemerne...
nogle gange hjælper det at rase ud..
vi er pænt uheldige i slagelse vi har nitte butikkerne... snot merlin med et kasseaperat... eller der er 2 men de bruger kun det ene... (vel for at spare strøm
derudover ligner butikken.. design osv en gammel slum leglighed... hvad angår fona.. tror de at fordi de har fået sig en B&O afdeling at de kan slække på alt det andet,.... ALDRIG!! har jeg set så ringe musikudvalg.. og så rodet dvd afdeling... alt står kastet rundt... ikke noget at sige til de ikke aner hva fanden de selv har...
derudover er deres fucking "ny i job" (spasser med rigtigt arbejde) elever.. helt knækket... i stedet for at spørge deres kollegaer der faktisk / burde.. vide noget om branchen til rådighed.. fyrer de bare en løgn af... jeg købte 3 forkerte stik til min ipod inden jeg snakkede med bestyreren dernede... han undskyldte med manglende mandskab...
Merlin i vestsjællands centret i slagelse får 1 ud af 5 logoer for UTROLIGT ringe... jah alt faktisk...
FONA i vestsjællands centret i slagelse får 2 ud af 5 logoer for ringe butik.. med MEGET ringe ekspedienter, men dog et lille plus i at de prøver at følge udviklingen.. (de har lige fået fladskærms tv'er WOOW)
-----------------
ved godt dette muligvis kan begrundes med nogle uheldige episoder...
men syns bare generalt at butikkerne er så ringe... rent udseende mæssigt og udviklingsmæssigt... det holder bare ikke...
og jeg ved godt det ikke passer ind her.. men det var i den sammenhæng (ipod) at jeg kom i tanke om problemerne...
nogle gange hjælper det at rase ud..
Apple Store:
http://tinyurl.com/6syap
De har den ikke engang. Hvis du ikke kan finde nogen butikker der har den, så prøv da at oprette en annonce i den Blå Avis. Der er sikkert nogen der har fået stjålet sin iPod, og så har en oplader vedkomne ikke bruger mere.
http://tinyurl.com/6syap
De har den ikke engang. Hvis du ikke kan finde nogen butikker der har den, så prøv da at oprette en annonce i den Blå Avis. Der er sikkert nogen der har fået stjålet sin iPod, og så har en oplader vedkomne ikke bruger mere.
Senest rettet af nco 17 nov 2004, 11:15, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
kloojve
- Kontakt:
fandt den på apple.com/dk.. men det var fande camufleret godt.. man skulle næsten tro de ikke ville sælge den...
http://tinyurl.com/4dqde
439 kr ... så er det bare at vente på lortet..
http://tinyurl.com/4dqde
439 kr ... så er det bare at vente på lortet..
Ja, det er måske lige i underkanten. Det er lidt irriterende. Men jeg har købt en dock til min, så er det bare at stille den der når man kommer hjem og har brugt den. Plus så er iTunes et lidt irriterende og tungt program. Jeg har hørt der skulle være et plugin til Winamp 5, som man kan bruge i stedet, men da jeg benytter Winamp 2.91, er det ikke en mulighed. Findes der andre programmer som kan erstatte iTundes?Dj Pantheon skrev:det eneste man kan sætte en finger på af vel at i forhold til andre mp3-afspillere på market, kan du afspille musik i 8-12 timer
nco\\ CHART ATTACK 1999
Præcist. Det lyder som det er de samme småting vi går og irriterere hos over. Har du opgraderet din iTunes til 4.7? Jeg har nemlig ikke gjort det endnu.b!tch skrev:bortset fra batteriet og itunes er jeg meget tilfreds med min, men indtil videre lever jeg med det. træls at man skal slå ipodhelper fra i tasklist hver gang itunes har været i gang. meeen - jeg skifter kun musik 1-2x om ugen så det er ok. fin lyd og supersnild at betjene i øvrigt :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Jeg vil oz ha' mig een... Har i set de kan installeres smertefrit i en BMW???
Det ser ret cool ud, ihvertfald derfor jeg maa ha' mig een!!
http://www.ipodyourbmw.com
Damn nice maaayn...thorolf15 skrev:Jeg vil oz ha' mig een... Har i set de kan installeres smertefrit i en BMW???