Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ej tvivler sq på den holder stik. Dem der laver vira og spam har jeg som sådan ikke noget imod internettet. Hvis de skulle "overbelaste" det, så har de jo ikke noget at give sig til bagefter...
Anyway... Håber da ikke det er sandt. I påkommende tilfælde så skal jeg ind i request-area og lave et req på liv uden internet...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Det er jo ikke den enkelte virusprogrammør der smadrer nettet bevist, det er jo når der kommer for meget af det sammenlagt det begynder at give problemer.
At nettet skulle gå helt ned virker pænt overdrevet, men at nogle DNS servere blev lagt ned, enkelte ISP'er bliver overbelastet med spam el., så man eksempelvis ikke kunne komme i kontakt med computere udenfor europa tror jeg egentligt godt kunne ske.
Man fik jo løst Y2K problemet, så mon ikke også spam/vira problemet bliver løst inden det bliver et stort problem.