Støt de hjemløse

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
DaMonk

Støt de hjemløse

Indlæg af DaMonk »

Som et forsøg på at være et godt medmenneske laver jeg dette indlæg! Har lige ligget og set Go'Aften Danmark, hvor en tidligere hjemløs var på besøg i studiet for at fortælle om singlen "Hjemløs" han og andre har udarbejdet med det formål at samle penge ind til de hjemløse. Så syntes i skal sprede dette videre til familie, venner og bekendte og rende ned og købe singlen, som koster 50 kr. og kan købes i GUF, TP Musik Marked samt her http://www.cdskiven.dk/default.asp?view ... mid=128809

Så støt en god sag med en sølle 50'er! Det har JEG tænkt mig at gøre :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Har jeg også tænkt mig at gøre det. MEN.... I Danmark kan man altså få et hjem hvis man vil. Det er ikke en penthouselejlighed man får tildelt... Men det er da bedre end en bænk.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Vil sådan set også lige indskyde, at hvis man sku' gi 50 kr til et godt formål, så er der nok enkelte områder jeg ville vælge først, kræft, unicef, aids... Osv...
- Darkheart -
We fools who love...
Besvar