Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg fastholder at du ikke kan se forskel på 75 og 100 fps, det er så højt i forvejen, at du skal have usædvanligt gode øjne for at se det. Vi taler jo ikke herzt... Men by all means, hvis I kan, så holder jeg mund. I promise.
Hvis ikke tvout kører, fps_max står på 100 og vertikal synkronisering er deaktiveret, kan jeg ikke rigtig se hvad der skulle være galt, men du kunne prøve denne tweak guide og se om der evt. skulle være noget der hjælper http://www.slap.dk/slshow.asp?pageID=ar ... tweaks=fps
Øhm, hvis den er sat med en forkert command er det jo klart det ikke virker. Og ud fra dit første svar lød det ikke til du var sikker på det.... derfor jeg bare lige ville nævne det... Men fair nok, det er den så. Så gider jeg ikke hjælpe mere - for jeg ved ikke mere om det, efter min mening, dårlige spil.
Darkheart skrev:Jeg fastholder at du ikke kan se forskel på 75 og 100 fps, det er så højt i forvejen, at du skal have usædvanligt gode øjne for at se det. Vi taler jo ikke herzt... Men by all means, hvis I kan, så holder jeg mund. I promise.
Hørt!
Selv om jeg kørte med 40 fps på et tidspunkt kunne jeg ikke se forskel på de 100 og de 40..
De 30 fps er en bagatel.... det er det samme som sens.. fuldstændigt lige meget, man skal bare vænne sig til det...
Darkheart skrev:Jeg fastholder at du ikke kan se forskel på 75 og 100 fps, det er så højt i forvejen, at du skal have usædvanligt gode øjne for at se det. Vi taler jo ikke herzt... Men by all means, hvis I kan, så holder jeg mund. I promise.
Hørt!
Selv om jeg kørte med 40 fps på et tidspunkt kunne jeg ikke se forskel på de 100 og de 40..
De 30 fps er en bagatel.... det er det samme som sens.. fuldstændigt lige meget, man skal bare vænne sig til det...
Hørt!
Zlinky... Drop de der svampe du finder ude i skoven! De er sgu ikke sunde... Troede jeg du var blevet fortalt! Man kan jo tydeligt se forskel på 40 og 100 fps...