ca fester technodanse og lysshow

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
quinde22
Geografisk sted: Lige der midt i det hele :P
Kontakt:

ca fester technodanse og lysshow

Indlæg af quinde22 »

Hejsa alle... oO(drenge for der sq ette for mange tøzar her)Oo
har et emne jeg (som er ret ny og udefra) syns i skulle tage lidt op herinde...

Som jeg læser mange steder er der meget med techno her på ca... og når der er fester er der os mest af det (har kun været med i kbh som vear en kanon fest) hvorfor så ikke gøre det til en rigtig technofest?

mit indtryk af rigtig technofest = techno lys og dansere på scenen.

så syns i skulle få fat i nogle af jeres members der er interseret i at danse på scenerne med det rette udstyr når i er af sted samt noget technolys??

altså nu ved jeg godt jeg ik har været med til jeres andre fester men jeg har kredset meget inden for techno og dens forunderlige verden de sidste par år og det jeg var mest fasineret af, ud over musikken når jeg var afsted, var lyset og de gode dansere som inspirerede én til at danse.

Som jeg har nævnt for nogen, her den seneste tid, er at jeg havde hørt om chart attack før, via tale ude i byen, og også derfor jeg var meget hook på at tage til kbh d 1/10, selv da jeg snakkede med det sted som jeg skal starte at danse ved vidste de hvem i var, så syns da klart i også skulle udnytte det.

nå men det var det jeg ville sige hvad syns i?
dj drop
Geografisk sted: Kolding, dk

Indlæg af dj drop »

Ja go go dancers gør det hele mere spændende - du har ret ;)
Get up & Dance .
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Well altså nu er det den første fest vi holder på et diskotek.

Men altså du har da ret i at der skal mere til at skabe den helt rigtige stemning. Men vigtigt at huske at vi ikke er fest arrangøre, vi er kun et "fællesskab" som mødes en gang imellem og drikker os frz stive.

btw, hvor er du fra i landet ?
kig til odense i den her weekend, der kommer en del her fra til Club Climaxx the trance trinity på rytmeposten.

ellers tjeck www.klubtomat.dk og futureclub.dk (fester i primært jylland) og til sidst www.trancetrips.dk som arrangerer ture til fester i holland, såsom qlimax, TIC,TE,Sensation og hvad der ellers kan findes af spændende ting som folk vil bakke op om

Posten er ude :)
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

DjMail skrev:Well altså nu er det den første fest vi holder på et diskotek.
Jeg vil ikke helt give dig ret. Trance Night som vi afviklede i Esbjerg blev holdt på et hjemmestrikket "diskotek" på toppen af Esbjerg med penthouseudsigt over torvet og meget af byen. Det fedeste sted jeg nogensinde har festet!

Trance Night festerne er jo netop hvad Quinde efterlyser, men sidst vi holdt det her i byen må vi jo nok erkende at det var ikke bare lidt skuffende med fremmødet fra CA. Men vi prøver bare igen. Jeg ved at Jackal har frisk kød på panden så nu venter vi bare spændt.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
quinde22
Geografisk sted: Lige der midt i det hele :P
Kontakt:

okay...

Indlæg af quinde22 »

som jeg sagde var 1 gang jeg var med i kbh... ved at her i odense bliver det med lys og det.... hvis de arrangere det som de plejer derinde...
jeg er selv fra odense... og det er mig der ligger hus til forfesten :)

men det jeg har skrevet længere oppe er oz kun forslag.. ved at i ikke er festa arrangøre... men det var jo en mulighed ik... jeg siger ik i skal... men at i er jo på vej... jeres navn er kendt ude i byen....
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

united well var det en ca fest ?
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Billede

Svar nok :wink:

Ellers kan du se mere her http://www.trancenight.dk/

Der er billeder ikke bare fra festen, men også fra da vi lavede den gamle restaurant om til det perfekte disko.

Siden er lidt fucked up så et godt hint hvis man vil se billederne er at bruge det her link http://www.trancenight.dk/picture.htm

Der er også flere billeder, men de er dog ikke online.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

okay my bad united :)

men anyway cool at i prøver at tilføre lidt trance til DK
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Tjek eventuelt nogle af videoerne på siden, de giver et ret godt indtryk af stemningen!
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

will do, imoren hvis jeg får tid. skal ud af døren nu. men ellers mind mig om det hehe. har nada hukommelse hehe
Besvar