Problem med afspilning af cd2 af Troy.DVDRip.XviD

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
falslev007
Geografisk sted: Polen, Krakow

Problem med afspilning af cd2 af Troy.DVDRip.XviD

Indlæg af falslev007 »

Jeg kan ikke afspille cd2 af overstående, men cd1 afspilles uden problemer? Jeg prøvede at slette og hente igen, men med samme problem! Når man kigger i detaljer, i windows vises billedet af filmen. Men når du prøver at starte kommer den ikke videre end sort skærm, og en fejlmelding :cry:

Dette gælder både Powerdvd, mediaplayer og InterVideo WinDVD 4!!

Nogen der kan hjælpe, fandme nederen kun at have set første halvdel :roll:
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Tror du skal have fat i Troy.DVDRip.XviD.FIX-MIGRAINE
Billede
Tjilloh

Indlæg af Tjilloh »

Som vnl siger så skal du have fat i FIX versionen, fordi der er en fejl i den anden.!
falslev007

Indlæg af falslev007 »

har anskaffet mig den.. men kan fandme ikke finde ud af det :cry:
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Læs nfo'en :D

unrar m-troy.rar somewhere, move the unrarred cd2 avi to
that dir, run fix.bat, wait, delete old avi.

done did not cut their cd2 on a keyframe, this removes offending video (~1sec) to remedy the issue.
<---------------------------->
§1 I'm always right
falslev007

Indlæg af falslev007 »

JayJay^^ skrev:Læs nfo'en :D

unrar m-troy.rar somewhere, move the unrarred cd2 avi to
that dir, run fix.bat, wait, delete old avi.

done did not cut their cd2 on a keyframe, this removes offending video (~1sec) to remedy the issue.
Lol så let? nice det virker..

Der var ikke nogen .NFO i den rel jeg fik sååå, men tusind tak for hjælpen :D
Besvar