Dang... Matros
Man kan vel ikke sammenligne krigstilstande i Kosovo (eller whereever you may find them) med at blive snydt af damen.
Det her er en sag mellem dig, Anne og de 10 500+ mennesker, der har downloadet billederne.
Jeg siger ikke, at du ikke har copyright på billederne, men dit stunt får mig til at tænke på om NL er ledet af folk, der ikke kan holde hovedet koldt, og gennem deres actions indirekte skader deres eget site?
Altså, NL handler jo i bund og grund om billeder, og i den forbindelse fotografernes ansvarlighed overfor de, der bliver fotograferet, fulde eller ej?
Nosser: Lad os lade være med at sammenligne. Jeg er sikker på, at vi begge har prøvet at være i ekstreme situationer såeh.
Måske har jeg været i værre situationer.
Leave that.
Jeg er ikke noget fjols - ikke mere end dig - og er ikke ude på at komme til Slagelse for at battle it out med dig. Hvad pokker skulle jeg dét for... Jeg kender dig jo ikke, og skal ikke spille helt for nogen
Kommentaren er ment som en henvendelse til dig som NL-mand, ikke som person.
Kan du hygge dig, og op med humøret.
Hilsen Jeppe
Jeg besvare den mail med:
Jamen jeg kan jo kun grine over det knep du skriver til mig!!
Krigstilstande i Kosovo? Igen kan man jo se at du ikke følger med i tingene så lad være med at udtale dig i noget som du ikke har kendskab til!
Hvis du mener at det her er forkert, kan du jo skrive en klage til cheferne for nightleif.dk, for jeg gider sgu ikke modtage sådan et lortebrev fra en uintelligent person som åbenbart kun kan se tingene fra en computerskærm i sin egen lille lukket verden.
De billeder som der blev taget, blev taget i fritiden og uden nightleif bluser. Jeg kan stadig ikke se hvor nightleif kommer ind i billedet!??! Så du mener måske at alt hvad jeg laver i mit liv, har påvirkning med nightleif!?!?!? Så er det måske også forkert at jeg har brugt tid på at male i min lejlighed i stedet for at besvare latterlige breve som dette?
Yes yes, ved sgu da godt at du har oplevet noget der har været værre end det jeg har oplevet, men ved så ikke om det var den gang at musen mistede strømmen på batterierne, eller om det var dengang du onanerede op på skærmen ved synet af de billeder af Anne. Jamen helt klar: du har sgu da også nosser!!
Battle it out!?!? Måtte lige slå det op i ordbogen som den forklarede det med NØRD. Den sætning giver jo ikke en skid mening fra din side. Det var sgu ikke ment at være en optrapning til fight (når vi nu har gang i de fucking fede engelske ord!). Det var ment som en snak til fornuft og sandhed. Men du kan jo starte med at udspørge din gode veninde om hvorfor alt det her er sket! Og det har ikke en skid med nightleif at gøre!
øhhhhh Spasseeeeer!?!?!?!