Hmmm vcdquality.com
Redaktør: Moderators
Hmmm vcdquality.com
Nogen som har hørt noget om at stedet er lukket???
Linket har ikke virket i flere dage nu...
Linket har ikke virket i flere dage nu...
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
[quote="Down\"]Det ville da ikke gøre noget.[/quote]
Luk da kæften, hvis du alligevel blot skal komme med dumme og ligegyldige replys.
Let, hurtig og godt opdateret det er det den er.
Men nu er der da heldigvis kommet en forklaring på hvorfor siden er nede. www.vcdquality.com
Og for at få snakken i en lidt anden grøft, så forstår jeg ikke hvorfor ejeren af www.sharereactor.com ikke gav en offentlig besked igennem sit domæne... Den står stadig bare ubenyttet hen......
Luk da kæften, hvis du alligevel blot skal komme med dumme og ligegyldige replys.
Men nu er der da heldigvis kommet en forklaring på hvorfor siden er nede. www.vcdquality.com
Og for at få snakken i en lidt anden grøft, så forstår jeg ikke hvorfor ejeren af www.sharereactor.com ikke gav en offentlig besked igennem sit domæne... Den står stadig bare ubenyttet hen......
Senest rettet af LunaPark 29 jun 2004, 17:17, rettet i alt 1 gang.
/Lunapark
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
Den stakkel! Det er ligefør man overvejer at sende ham noget! Men nu er man ikke engang på SU længere, så måske man sku' holde lidt igen med godheden... Læs på www.vcdquality.com for at fatte lidt mere...
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
Luk da kæften, hvis du alligevel blot skal komme med dumme og ligegyldige replys.-LunaPark- skrev:[quote="Down\"]Det ville da ikke gøre noget.
Lille dreng da..
Hvis jeg husker rigtigt kunne man på den side se om en film var kommet i god kvali. Hvis du vil suge en film har du så set en mappe ved navn "Sample"? Hvad tror du den er til? Og luk så kæften tak!
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Han var efter sigende varetægtsfængslet i begyndelsen, ved ikke hvad han render rundt og laver nu...-LunaPark- skrev:Og for at få snakken i en lidt anden grøft, så forstår jeg ikke hvorfor ejeren af www.sharereactor.com ikke gav en offentlig besked igennem sit domæne... Den står stadig bare ubenyttet hen......

-
Aly
- Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre
Hvis jeg var dig vil jeg følge guiden herunde og spørge der inde, bare et godt råd, som gerne må siges vidre!!-LunaPark- skrev:
sharereactor IRC serverens DNS har været nede siden først i Marts. Vi har nu fået en ny adresse
Server: irc.respectp2p.org
Kanal: #ShareReactorDK
S?dan gør du:
Hent mIRC og installer.
Når du åbner programmet får du en box hvor du skal skrive navn og email ind og trykke OK.
I det vindue du nu har skriver du:
/server irc.respectp2p.org
mIRC logger dig på serveren og så skriver du:
/join #ShareReactorDK eller #ShareReactor
Og s? er du inde!
Husk at læse topic og reglerne s? du ikke kommer galt afsted.
Aly
-
night_hawk