APG vundet retsag på screenshots....

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Zlinky
Chart Attack VIP

APG vundet retsag på screenshots....

Indlæg af Zlinky »

http://it.tv2.dk/cw/index.php?id=24250&forside

Så skete det, AntiPiratGruppen har vundet en retssag på screenshots. Ved ikke om det er første gang, men nu er det i hvert fald sket ... :cry:
Billede
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

det er ikke første gang dette er sket... desværre... jeg synes nu det er lidt tyndt bevis...

Men!.... som sagt er man også for dum at dele ting via sin computer til netparty´s som er officelle... hvor man ved APG keglerne kommer jo.....
Billede
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

skod skod skod skod
Slet mig
Aly
Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre

Indlæg af Aly »

ATT:Night_Hawk
Men!.... som sagt er man også for dum at dele ting via sin computer til netparty´s som er officelle... hvor man ved APG keglerne kommer jo.....

Det skal lige sige at det skete for 3 år siden, det var en af APG først store sager om pirateri, og det kom virkelig bag på folk da det skete. Jeg har selv været med til et par stykker af de connect netparty`er og der var altid 10 km lange ftp lister! Og kæft hvor vi hyggede os de 5 dage det varede :D (ret mig hvis i er u enige)

Men det er sq ærgelig for ham knægte han skal betale.

Aly
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jamen så kan man lære det man skal huske sit jernrør til sådanne partys som min gode ven jason ville sige 4 real man ved aldrig hvornår man få brug for et jernrør!!!

Men det er sku skod knægten allerede for sådan en gæld i den aldre!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar