Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Rimelig flot klaret af DK, eftersom vi kun havde 10 spillere på banen, har sjældent set større flop på en bane end Ebbe Sand.. Sæt hvilken som helst spiller på hans plads og han ville kunne gøre det bedre..
Og det gælder ikke kun den her kamp, synes ikke manden har fortjent flere chancer, vi har flere klasse spillere i den danske liga, der helt sikkert kunne hamle op med hans præstation, men får de chancen.. NEJ..
Der var godt spil af Danmark i sammenlagt 30 minutter, og det er heldigt at vi går videre. Men når vi nu endelig skal være heldige, kunne vi så ikke have slået de pokkers svenskere
Jeg så også hellere at vi havde fået Italien med videre, så er jeg ligeglad med om det er fortjent eller ej. Syntes generelt at Italien spiller meget mere seerværdigt fodbold end Sverige.
Så er EM forlænget til på søndag, men nok heller ikke meget længere. Kræver en præstation som i første halvleg mod Italien af Danmark, og denne gang er en halvleg ikke nok hvis vi skal slå Tjekkiet.
Feffe skrev:for vi ved han kan vores supermand, ebbe, ebbe, sand....
ahahahaha.....
Jeg må indrømme at jeg også gerne så for eksempel en energibombe som peter madsen få chancen...ebbe løber måske meget, men får ikke fat i en skid og nu har han haft 2-4 kæmpe chanceer i den her turnering uden at omsætte til mål...Graversen bandt alt vores spil sammen...selv når han er en "hat" er han bedre end mange af de andre danske spillere...
ENDELIG scorer mattias Jonson...kunne han vfor helvede ikek have ventet til supeligaen var startet igen? Han har fandme kun lavet fejl hele det sidste år med prikken over i'et mod danmark!!!