Alle elsker Miriam --> afsløring!
Redaktør: Moderators
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
Alle elsker Miriam --> afsløring!
Hei...
Hvis nogen af jer har set TV3's skandale program om transen Miriam som prøver at forføre 6 uskyldige mænd kommer hemmeligheden om hende lige her:
http://www.mobdy.com/miriam
Hvis nogen af jer har set TV3's skandale program om transen Miriam som prøver at forføre 6 uskyldige mænd kommer hemmeligheden om hende lige her:
http://www.mobdy.com/miriam
-
falslev007
- Geografisk sted: Polen, Krakow
I reklamen bliver det også fortalt at hun var født som mand.. så siden kommer jo reelt set men nul og nix. Videoklippet der kører tror jeg ikke er "Miriam" eftersom man ser "Miriam" i stram trecot uden tegn på hun stadig skulle have en kæmpe fallos mellem benene.. Videoen kan kun være FAKE
<center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>-
falslev007
- Geografisk sted: Polen, Krakow
fy for fanden.. ellers ikk noget som man lægger mærke til på billederne
<center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Hvis jeg havde været med.. og efterfølgende havde fundet ud at jeg havde bagt på en fyr.. så havde jeg hurtigst muligt fundet et meget højt sted at hoppe ud fra!! 

Mener siden er svensk..DjMail skrev:Men hmm er det en dansk hjemmeside ? for så er der godt nok en som skal ha et lille stavekursus
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Kan sgu godt forstå deltagerne efterfølgenede har sagsøgt tv-selvskabet , det må godt nok være en udmygelse af stor karakter at finde ud af det er en trans man har forsøgt at scorer på offentlig tv..
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Ikke for at ødelægge dine idealer, men der er metoder til at tape fætteren fast, så den ikke kan ses.. Ej heller, hvis du optræder i badedragt.. Se så lærte du også lidt i dag.falslev007 skrev:I reklamen bliver det også fortalt at hun var født som mand.. så siden kommer jo reelt set men nul og nix. Videoklippet der kører tror jeg ikke er "Miriam" eftersom man ser "Miriam" i stram trecot uden tegn på hun stadig skulle have en kæmpe fallos mellem benene.. Videoen kan kun være FAKE
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.