Jeg håber dette får en klokke til at ringe hos nogen af jer
hjælp til film title
Redaktør: Moderators
hjælp til film title
Jeg søger titlen på en film, som jeg engang har set lidt af. JEg vil tro den er 5 til 15 år gammel. Den del jeg har set af den, handler om en dreng der flyder rundt i et rumskib, der kan skifte form som gele. Rumskibet kommer fra en fremmede planet, og indsamler dyr fra forskellige planeter. Der er også noget med at drengens brødre affyre fyrværkeri, så drengen kan finde hjem...
Ja, eller Matrix.... måske Harry Potter ??
Hvis det moejensen har skrevet på nogen måde fik dig til seriøst at tænke Ringenes Herre ville jeg nok overveje at droppe nogen stoffer... kunne også være du ikke havde set filmene. Anyway, så er det et ret latterligt indlæg, måske ment i sjov - kan bare ikke lige se noget som helst sjov i det.
Hvis det moejensen har skrevet på nogen måde fik dig til seriøst at tænke Ringenes Herre ville jeg nok overveje at droppe nogen stoffer... kunne også være du ikke havde set filmene. Anyway, så er det et ret latterligt indlæg, måske ment i sjov - kan bare ikke lige se noget som helst sjov i det.
Har også set filmen engang for 100 år siden (måske 5-15
) Mener den handler om at en knægt farer vild i en skov. Han bliver så hentet at dette rumskib og taget med til en fremmed planet. Han tilbringer kun et par dage der, men på jorden er der (åbenbart) gået 10 år eller noget. Han vender så tilbage, hvor myndighederne og hans forældre finder det en smule mystisk han ikke ikke er blevet ældre på 10 år.
Husker det som en god film, men er sikkert på at hvis man så den i dag, ville den sucke max...
Husker det som en god film, men er sikkert på at hvis man så den i dag, ville den sucke max...
det er den
Det var sku lige den 
Den må jeg have købt mig. Tusind tak for hjælpen
Den må jeg have købt mig. Tusind tak for hjælpen
Eller..
Eller her [url=ed2k://|file|Flight.of.the.Navigator.1986.DVDRiP.XViD-mdx.avi|734193664|ED65DD69D25992E0C5A2BAB524566C94]Flight.of.the.Navigator.1986.DVDRiP.XViD-mdx.avi[/url]
- Emule link
- Emule link
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.