Midtfyns Festival er lukket

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Siden virker fint nu... men der står ikke noget om at man kan få pengene tilbage eller om man ikke kan.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

The jackal

Rent juridisk er han jo ikke bundet til at hæfte for det hele alene.

Har ikk sat mig ind i sagen, men er temmelig sikkert et a/s firma som står for at arrangerer midt fyns.

Og så er der jo solidarisk hæftning
Spike
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

At Midt fyns lukker har ikke noget med beach party at gøre så derfor vil midt fyns underskud ikke røre beach party...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

SPike kunne det godt have, hvis de bliver arrangeret af det samme firma, som jeg er lidt i tvivl om det gør. Ved godt at manden bag er den samme, men derfor kan virksomheden godt være 2 forskellige.

Men anyway. hvis beachparty lukker så er jeg færdig af grin. For manden har ikke haft ret mange brikker at flytte rundt med. Man kan ikk regne med at folk vil gi 25 kr mere for beachparty end Roskilde. Så lad i år være en lærestreg for ham
Bykovsky
Chart Attack VIP

Indlæg af Bykovsky »

Manden som står bag det hele hedder Knud Bjerre, han er faktisk fin nok, men det undrer mig meget at MF lukker, han har jo næsten lige overtaget det 8O

Jeg mener at det er 2 forskellige selskaber SBP og MF, men derfor kan det ene selskab jo godt have nogle aktier i det andet...

Mit firma har for nylig lavet en masse tilbud på 'reklame gejl' til ham, men det er aldrig blevet til noget, wonder why 8)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Tror han har misfortolket sitiuationen meget. For beachparty var jo hellere ikke lige frem en succes.

Er egentlig en skam når man tænker på at beachparty var ved at blive riemlig stort
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Jeg tror simpelthen bare det er en hård branche.. Det ene år er der et godt program det ene sted, og det andet et andet sted... Og så for slet ikke at forglemme vejret....

Men jeg sys ny SBP ar en success for mig ;-)
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det er bare mærkeligt at alle andre open air events, mere eller mindre melder om fremgang eller stor succes. At MF og SBP så ikke kan følge med, er jo nok primært pga. deres program. altså hvis man stiller roskilde´s op mod midtfyns så er der da ingen tvivl om hvor jeg vil hen. For de navne som NF selv påpeger som store navne ville jo stå med småt hos roskilde, hvilket vel siger lidt om kvaliteten på de 2 programmer
Brugeravatar
Niles
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Kom på "den lille fede..." Det er IKKE Midtfyns festival, men vi hygger 8)
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
Besvar