Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hva saa der man... Sker der noget.. Jeg sidder i paa en netcafe i Dan Shui, som er en forstad til Taipei, som er hovedstaden paa Taiwan.. hehe.. Snart (om 2 dage) smutter jeg videre til Thailand, hvor jeg skal vaere i fire uger.. har vaeret paa Taiwan i 2 uger.. Fuck det lorte keyboard.. Savner mit eget pisse meget.. Naa men, hygge...
Heey fedt nok.. men du skal da vidst passe på malaria myggene... læste noget i avisen om at den normale vaccine ikke skulle virker mer .. men hyg dig da
Det er, desvaerre, nok sidste gang i maaske en hel uge at jeg kan komme paa nettet herovre.. nederen.. skal nok taenke over det med myggende.. temmelig fucked.. det fuldstaendigt sinsygt hernede.. det var 40 grader igaar, og nok varmere idag.. hvor varmt er det hjemme i DK.. anyone..? ses..