Fælledparken 1. Maj??

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

Fælledparken 1. Maj??

Indlæg af Cyberdog »

Hey alle sammen...

Er der nogle af jer som skal i fælledparken imorgen?? :D
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Desværre :(

Jeg har faktisk ingen planer overhovedet om druk. Skal først noget om aftenen. Men god tur til jer der skal på druk :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

jeg Feffe og yakuza er klar. Desuden ved jeg \\on3, domin, n^hawk, mcbigmac, dwr, mcspirit er klar.

Skal vi aftale et tidspunkt at mødes et sted?
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

Hmm, vel en gang mellem 12-14 tiden, ellers er der sikkert overdrevet mange mennesker der inde, og inge plads til vores ølmaver! :D

og så enten på nørreport eller der inde af..?
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nå, hvordan gik det så?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jamen nco meister det gik jo kanon! det var sku en fed dag med masse af sjovt hændelser og en masse bajer og sprut indenbords!

Men den sjovest hændelse var nok da en sådan lidt flipper agtig kælling satte sig 2 meter fra vores camp og pissede mit i al offentligt hed \\on3 kviterede med en plastik flaske i ryggen og nogle meget onde øjen men sjovt det var det fanme!

Bagefter smuttede viu hjem til feffe og holdt en mini micro ca pot med mig feffe sensei og mcbigmac og nogle af feffes bekendt også til dem der kan huske Mads fra Julepotten så var han os med!

Efter lidt party hos feffe ville de fleste på IN med der var køen da max for vildt så vi valgte Bahia i stedet! efter 1 time smuttede jeg hjem til feffe fordi jeg var en savpisser og havde siddet med for lidt tøj på i fælledparken! Men alt i alt en mega fed weekend!

Jeg siger mange tak til Feffe for husly og en fed weekend og till alle andre der var med Tak for en fed weekend med masse af gang i den og masse af bajer!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Feffe
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

ja det var sku en fed weekend... Vi var jo også igan fredag... men det var da 1.maj som var den fedeste... Af en eller anden grund fik jeg lyst til at tage min orange paryk på i byen på bahia.. det reulterede i at jeg havde hold i nakken hele søndagen..

Apropos mads, ja så tror jeg det er sidste gang jeg orker ham. Han var generelt lige så press som til julefrokosten og stort set alle mine venner var ved at gå amokka over ham... Godt han ikk er CA'er, for så var han blevet ekskluderet!!!
Haude

Indlæg af Haude »

Whizkid i forklædning? :twisted:
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Feffe..du er sgu' den første jeg har hørt om der har fået hold i nakken afen paryk.. :D Var den meget tung eller..??! :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Feffe
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

lidt billedere fra dagen og dagen før.

www.feffe.dk/fparken/index.html
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Tak for upload af de dejlige billeder Feffe hehe!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar