Captain Planet & DVD-R forespørgsel :-)

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
LunaPark
Kontakt:

Captain Planet & DVD-R forespørgsel :-)

Indlæg af LunaPark »

Heysan...
Jeg kan huske i de gode gamle dage på "Cartoon Network" blev tegefilsserien - "Captain Planet" sendt.
Det er den hvor fem unge mennersker har fem ringe med hhv. vand, jord, vind, ild, og hjerte.

Jeg kan ikke finde nogle steder den bliver sendt så den kan optages, og kan heller ikke finde den på suprnova eller mulen.... Håber en kan hjælpe lidt...

-------------

Og så lige en ting mere....
De der DVD-R film man downloader som x-antal rar filer, er de mulige at pakke ud, så man kan se dem direkte på computeren?
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Ruelokke
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Indlæg af Ruelokke »

He He den kan jeg sgu godt huske.......tror ikke at den bliver sendt nogle steder må jeg indrømme. Tror også som du selv har erfaret at det er næsten umuligt at finde på mulen. Prøv mirc hvis det er, det kan være at du finder et sted der har med cartoons at gøre :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Når du udpakker dvdr så får du enten en ISO eller en IMG-fil. Mount dem i daemon tools og se så din film i en software dvd-afspiller :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

he he :oops: :oops: :oops:

Menm jeg har fundet nogle afsnit, hvis nogle er i tegnefilms humør..
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Besvar