Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hos Struernet behøver du ikke at have fastnet abonnement... jeg er lidt i tvivl om man skal ved TDC - det går jeg ud fra at man skal, men ellers er der jo heldigvis mange andre selvskaber
Det er ikke et krav at du skal have det, TDC og de andre har leverinspligt til at lever uden fastnet, men hvis de mener du skal have fastnet, laver det bare prisen for adsl uden fastnet så dyr at det ikke kan betale sig andet end at have det.
Men ring og spørg dem, det er den eneste måde at finde ud af det på, ved at TDC, Cybercity og Tiscali gør i det, og hvis du er heldig og bo et godt sted kan det lade sig gøre.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Den eneste udbyder, som stadig kræver oprettelse af fastnet, det er sjovt nok TDC. Og hvorfor mon? Men jeg har haft CyberCity i flere år nu, uden at have fastnet telefon. Tiscali og CyberCity er er hvert i fald ingen problemer med når du skal have internet uden fastnet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Jeg har nu adsl fra struernet og jeg har ikke fastnet telefon før havde jeg fra CC og der havde jeg heller ikke fastnet telefon så nej det er ikke et krav.