Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Så skal der startes en ny omgang Polo'er synes en del folk så jeg vil da lige sætte en lille tråd igang med om folk er klar på det eller om det er helt yt!
Der skal minimum bestilles 25 stk så det er bare med at få gang i tastaturet og få skrevet en post så vi kan se hvormange der er med!
Prisen Vil ligge på det samme som sidst 250 og 275 med nickname på!
Så skriv jeg på!
Jeg bestiller 1 stk til mig
Update::: Jeg har ikke hørt at designet skulle ændres og folk var jo også vilde med det sidste design så skal vi ikke bare lade det blive ved det gamle design!!
Sry dårlige billeder men de er der!
Front
Back
FARVER
Altså efter hvad jeg kan huske der der disse farver
Sand
Lyseblå
Sort
Hvid
Rød
Senest rettet af YaKuZa_MaB 30 apr 2004, 13:55, rettet i alt 6 gange.
Jeg er også frisk på et stk. mere til samlingen! Men kunne vi i det mindste ikke overveje andet design, det kunne jo være vi fandt på noget endnu bedre end det sidste
Jeg sad lige og gloede designet af vores poloer. Efter jeg læste United Public's indlæg igennem og der så jeg at man jo faktisk godt kunne smide et par høre telefoner om i nakken oppe over Chart attack teksten!
Så hvis folk er game på jamen så opretter jeg lige en lille vote for at se om folk gerne vil ha dem med eller om de ikke skal med!!
prøv hør engang. man kan få det som man vil, dog skal alle væge det samme design.
For at flest mulige bestiller og for at få en hvis prestige (hvordan staves det) i at have købt polo'er lige fra starten, så synes jeg designet skal ændres.
Jeg synes vores nuværende design er mega blæret men kunne godt trænge til at Hørebøfferne kommer på! Men hvis der er nogen der gider så ville det da også være nice nok med at helt nyt design så kan vi jo bare lave en vote på hvilket der er fedest og det der får flest stemmer vælger vi så!