Gratis POP3 Mail

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Låst
Cargo
Geografisk sted: Chart Attack
Kontakt:

Gratis POP3 Mail

Indlæg af Cargo »

Nu hvor min elskede Gyxi-mail er lukket og død, mangler jeg en ny email-adresse..

Krav:

Gratis
Understøtte POP3
Helst reklamefri
Cool (ligesom @druk.nu eks.)
Skal helst kunne sende mails over 500KB

Håber i kender et rigtig godt alternativ, for synes ikke rigtig jeg kan finde nogen der passer mig.. :?
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

hvorfor ikke få :
1 GB e-mail account, 350 MB combined storage, personal blog, forum, gallery, auctions and more
helt gratis på http://www.spymac.com
For the love of music!
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

http://www.gyxi.dk har vist nok alt det du ønsker, har personligt en mailadresse jeg bruger til min mobil der hedder xxx@TagMig.Nu :)
Daffy
JoGlo
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af JoGlo »

www.chart-attack.dk også snart klar.. dog ikke helt gratis da der er nogle server omkostninger til nye server for at kunne levere varen!
JoG|o
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

JoGlo -> Er det så ikke uvedkommende, når manden spørger efter en GRATIS?

Daffy -> Læs hvad han skriver.. Han skriver at han selv havde en Gyxi, men det er lukket...

2 stk nytteløse posts... tsk tsk..

Cargo -> http://www.emailaddresses.com/email_pop.htm
Kig der...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
JoGlo

Indlæg af JoGlo »

dwr: sikkert.. men 30kr for et år. er da også næsten gratis. men det er et valg. og gjorde lige opmærksom på muligheden..
Men tilykke, du har sq ret. 30kr. betyder ikke gratis
men ser det ikke uvedkommende/relavant

btw. Dwr: du behøves ikke ligge krafter i at tiltale mig som ny her.. var ligesom dig med helt tilbage til da der blev battlet om hvem der kunne uploade flest mp3'er til ens mp3 site. på et 56k modem. og man måske var mere fjender end venner...

Have a nice day
JoG|o
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

JaGlo > Det er da en god nok idé at tilbyde email-adresser til foket..Men kan ikke se en grund til at tage penge for det..Det koster jo heller ikke noget at være medlem her på brættet.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
JoGlo

Indlæg af JoGlo »

Down\\: Right! men efter som en su kun er på 4500kr om måneden har jeg ikke pt råd til selv at betale de ca 1500kr om året for en server/løsning med god speed, daglig backup og alt det tekniske.. for at kunne tilbyde en god løsning.

ved ikke om du havde anden ide til finanseringen. så er jeg meget intereseret..

men 30kr spredt ud på et år.. det er 2,50kr om måneden.. (2 stk ½L cola flasker) og så er det enda lidt for meget..
JoG|o
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

JoGlo>> Jeg vil gerne vide, hvor jeg tiltalte dig som ny? Det rager mig nok så meget hvor længe du har været med - Det var ikke der min kritik lå... Du læser åbenbart ikke hvad jeg skriver - ligesom du heller ikke læste hvad Cargo skrev - er det ikke ved at blive lidt pinligt?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
JoGlo

Indlæg af JoGlo »

dwr.: måske du så skulle lade være med at gå ind og sige at det er uvedkommende..
der står self gratis.. men det kunne jo være et godt alternativ..
det kan godt være det er uvedkommende for dig. men måske cargo eller en anden syntes det var interesant..

måden at gå ind og pille 2 indlæg ud og kritisere dem fordi du føler dem urelavant høre i mine øjne ikke til her.. det kan godt være at daffy's ikke virkede mere.. men derfor behøves man heller ikke minde ham om det..
anyway. hvis du vil diskutere det mere så smid en privatmsg.. men føgler mig ikke pinligt berørt. vil også sige efter et kik på dit link. så føgler jeg heller ikke rigtigt for at få en email der hedder @bonbon.net eller andet..
JoG|o
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

jeg tillader mig hermed at låse tråden, da denne er gået op i mirdre relevante stridigheder. *host* dwr *host*
Låst