Nu har jeg stemt. Men der er flere sider af hvorfor jeg stemmer som jeg gør. Som det nævnes i en anden igangværende
tråd/debat herinde, så er dette area det eneste der gør at APG evt kunne lukke os (lad det ikke ske). Derudover så synes jeg måske man skulle lukke det i respekt for grupperne. Det er deres navne, der bliver udsat, hver gang der postet et link til et release herinde. Havde det så bare været "kunstner - titel (kazaaversion).mp3", men det gider folk jo ikke at have.
Endeligt så kan man sige at alle de home.no konti, der bruges er jo også at udsætte de der stiller gratis webplads til rådighed. Det kan resulteret i at disse stopper med den gratis webplads, eller bliver tvunget til at lukke af myndigheder, grundet at deres sider bliver brugt som en anden p2p-klient.
Så mit ja til lukningen gælder sådan set for begge svar. og lidt mere til.
Det positive ved dette area at det er her som gider at uploade noget uden at forvente der bliver smidt 17 GB tilbage i hovedet på dem. Det er fedt da det at hjælpe andre jo er en del af den gode CA-ånd som iøvrigt også bliver defineret i ovenstående link.