Nu har jeg lige fået dette spil damn jeg er sku blevet ret vild med det!
Kanon game play Kanon grafik og lyden er der også gjort noget ud af! dette spil er efter min mening et af de bedste der er kommet i meget lang tid inden for FPS genren!
Så det får 9/10 her hos mig!
Hvad siger i andre
Far cry
Redaktør: 3dotz
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Far cry

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Hvorfor ikke 10/10 ?
Jeg har spillet det ca. 2 uger nu, og det er rigtig godt...Ikke for svært, ikke for nemt. Men du kan jo selv vælge sværhedsgrad. Jeg har mine problemer selv ved Medium.
Men det er et spil der kræver Meget af din computer, og en god computer. Men ellers rigtig godt. Graffiken er det bedste jeg nogensinde har set, og det gælder vel også for jer andre
Men jeg vil give det 10/10.
Jeg har spillet det ca. 2 uger nu, og det er rigtig godt...Ikke for svært, ikke for nemt. Men du kan jo selv vælge sværhedsgrad. Jeg har mine problemer selv ved Medium.
Men det er et spil der kræver Meget af din computer, og en god computer. Men ellers rigtig godt. Graffiken er det bedste jeg nogensinde har set, og det gælder vel også for jer andre
Men jeg vil give det 10/10.
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
.
Jeg er enig i, at det absolut er et af de fedeste spil længe, men synes alligevel ikke den skal have ren 10. Der er nogle små bugs og ting og sager, plus lidt af det sjove gik for mig af den, når de gen-muterede aber kommer med
Mennesker var lidt bedre.
De store udendørsarealer er for fede, flere af dem. Genialt lavet. Men 10 skal kun det PERFEKTE spil have. Så herfra "kun" 8-9/10. Selve motoren er absolut i særklasse, og kan så vidt jeg kan se godt konkurrere med Doom3 og Source - rart der endelig kom et spil som mit skide 9800 Pro ku' prøve kræfter med, har sgu haft det siden sidste sommer
Det blir spændende at se hvilke mods der kommer til det
Men desværre blev mit spil budget brugt på Unreal i denne måned, så må nøjes med multiplayer over LAN...
De store udendørsarealer er for fede, flere af dem. Genialt lavet. Men 10 skal kun det PERFEKTE spil have. Så herfra "kun" 8-9/10. Selve motoren er absolut i særklasse, og kan så vidt jeg kan se godt konkurrere med Doom3 og Source - rart der endelig kom et spil som mit skide 9800 Pro ku' prøve kræfter med, har sgu haft det siden sidste sommer
Det blir spændende at se hvilke mods der kommer til det
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...