Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Welcome To The Jungle
Sweet Child O' Mine
Patience
Paradise City
Knockin' On Heaven's Door
Civil War
You Could Be Mine
Don't Cry (Original)
November Rain
Live And Let Die
Yesterdays
Ain't It Fun
Since I Don't Have You
Sympathy For The Devil
Købte denn cd for et par dage siden. Selvfølgelig kendte jeg numrerne i forevejen, men da jeg aldrig har taget mig sammen til at købe cd'erne, så har jeg kun mine kasettebånd at holde minderne til. Der er da et par numre jeg savner og nogen jeg synes man kunne have udeladt på en "Greatest hits" udgivelse. Men sådan er det jo. Alle kan jo ikke være enige. Den er pengene værd og da det er en enkelt cd, så kommer man ikke over de magiske 200-og-alt-for-meget for et album.
Så hvis der skulle være nogen, der mener at Linkin Park, Korn og hvad de nu ellers hedder (ikke til at holde styr på alt det lortemusik), så skylder I at købe denne cd for at høre hvordan denne genre skal laves. Der er efterhånden garanteret også nogle herinde, der er så unge de ikke aner hvem Axl Rose er. Hvis man føler sig truffet bedes man lige finde ud af det.
Karakter på 13-skalaen: 10
PS: Vil lige tilføje at "Use your Illusion II" er tilgængelig på DVD. Det er "Metallica - Metallica (The Black Album/Snake) iøvrigt også, så der er rig mulighed for at gense/genhøre samtidens nok mest populære og kontroversielle bands i disse måneder
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Selve greatest hits'en står også for mig at se som et must have, hvis man ikke har original albums'ne..... Selve baggrunden for deres greatest hits kom jo på en tynd baggrund, nemlig at deres lovet album, siden 1993 ikke blev til noget derfor blev universial tvunget til at udsende et greatest hits album, desværre ser det ud til at deres indbrydes stridigheder har gjort at deres første visionære værk blev en arv, som inspirerede resten af musikscenen i de efterfølgende mange måneder og år. Deres greatest hits er hermed blot en reminder om en tid dengang der fandtes ægte konger som med nyskabelse af musikalsk intelligents var istand til at vise verden hvad rock var og skal blive...
5 ud af 6 stjerner herfra...
Og hermed en opfordring herfra til de yngre brugere af CA boardet til at investere i albummet, da det er en tvingende nødvendighed at have enten dette album eller deres originale albums i din pladereol....