Håber i vil hjælpe da jeg ikke synes jeg er den store requester her på boardet
Skriv til mig på irc, hvis i har noget..
Redaktør: Moderators
Cool burger... jeg har da også haft besøg af ham i mit hus og støder da på ham i ny og næ på IN og i lokalområder omkring vanløse/grøndal.draiN skrev:har alt med cs-jay... kender ham IRL.. har mødt ham, har summerbreze på singe og impetus osv... the bomb har jeg os.. har en masse
Godt være det bare er migFeffe skrev:Cool burger... jeg har da også haft besøg af ham i mit hus og støder da på ham i ny og næ på IN og i lokalområder omkring vanløse/grøndal.draiN skrev:har alt med cs-jay... kender ham IRL.. har mødt ham, har summerbreze på singe og impetus osv... the bomb har jeg os.. har en masse
meeeeen jeg mener da ikk cs-jay er så glad for at vi trader hans musak og da slet ikk hvis du er han irl ven..

-Nej sikkert ikke.. men det er der vel heller ikke andre kunstnere der ermeeeeen jeg mener da ikk cs-jay er så glad for at vi trader hans musak og da slet ikk hvis du er han irl ven..
Hvae, sq vi aldrig have en ny cds/cdm fra dig, synes da det var en fin handel vi lavede sidst (selvom det er ved at være mange år siden).CS-Jay skrev:Sikken masse venner jeg åbenbart har.. selvom jeg ikke aner hvem de er, men det er da dejligt at vide at de er der derude et sted..