Tvært imod er jeg ret overbevist om, at det giver langt mere respekt på scenen, grupperne i mellem, at man kan BEVISE at man er først med et rel af et eller andet. Jeg ser gang på gang req's hvor en eller anden svarer med "fjern rel gruppen omgående blablabla" - og jeg har stadig ikke set nogen anden grund end "grupperne vil ikke tiltrække sig unødig opmærksomhed - jo de vil! Nu taler jeg ikke om småskårne danskergrupper der udgiver den nye med Ufo of Yepha 3 dage i forvejen, jeg mener de store på specielt film og spil scenen. Om det er X eller X er måske for nogen ligemeget, men for de indviede er der da lidt forskel. Og film? Joh, den gang X stadig var her gik jeg langt uden om deres release fordi min dvd-afspiller ikke kunne klare dem. X derimod, og X og altid været gode osv...
Hvis der nu kommer et ordenligt respons til det her, der forklarer hvorfor vi ikke må skrive det er Deviance der har rellet et eller andet, så skal jeg nok trække mig ydmygt tilbage.
Men ikke før.
EDIT
-------------
Se, nu giver mit indlæg ingen mening mere, efter jeg har fjernet rel gruppernes navne. Jeg vedholder mig min mening, idet jeg ser mange andre "public" steder med rel grupper - jeg nævner i flæng: Vcdquality, ShareReactor, NfoNews, ISOnews (hey, den er kun blevet taget e gang