Opskrift på Jorbær Shots Og Sne Shots?
Redaktør: Moderators
Opskrift på Jorbær Shots Og Sne Shots?
Nogen som ved hvor jeg kan finde det.
hehe Feffe. Det er et spørgsmål som kun tiden kan svare på... eller noget.
Anyway tror sq Google ligger inde med par opskrifter. Jaaa der er ikke kun pr0n på internettet
Anyway tror sq Google ligger inde med par opskrifter. Jaaa der er ikke kun pr0n på internettet
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
LOL max nemt at lave men kig på Google for seriøst de er begge toitalt nemme!! og velkommen tilbage ved bare ik rigftigt om jeg mener det hehe
Når men jeg hjælper Benløs lidt!
Jordbær shoots laver men ved at tage 2 cl strawberry vodka en masse flødeskum også noget rød granadin så shaker du det hele med is i en shaker også får du når du har lært det jordbær shots
Når men jeg hjælper Benløs lidt!
Jordbær shoots laver men ved at tage 2 cl strawberry vodka en masse flødeskum også noget rød granadin så shaker du det hele med is i en shaker også får du når du har lært det jordbær shots
Senest rettet af YaKuZa_MaB 17 dec 2003, 18:27, rettet i alt 1 gang.

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Nu skrev jeg selv lige google... Jeg har brugt en del tid på at søge. Om det er mine evner eller hvad fanden der er galt ved jeg ikke. Jeg kan sq ikke finde noget derinde. Beklager det hurtige udlæg. Jeg kender et par bartendere, så så snart jeg snakker med en af dem, så skriver jeg tilbage, hvis de kan svare på det
3prikker >> Er jo ikke ude efter ham
Alle er velkomne og jeg har aldrig haft de vilde problemer med Tigerdyr. Han har da hjulpet mig et par gange. Tak for det iøvrigt 
3prikker >> Er jo ikke ude efter ham
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Har arbejdet et par aar som bartender, hvad vi kaldte jordbaer shots, var som i er inde paa: cuba strawberry, floedeskum, ikk grenadine, men jordbaer monin, og en sjat appelsin juice...
Smager pefekt, godt til at charme toeser! Fandt engang et link til en milliard forskellige shots, ska se om jeg kan finde det igen...
Kender ikk det der sne shot, men lad hoere naar i finder det! kan vaere det kan charme damer hernede i frankrig!
---------------edit--------------------------------
http://www.maduniverset.dk/show_dkategori.phtml?katid=8
http://www.webopskrifter.dk/index.php?side_id=122
http://www.eit.ihk-edu.dk/1417/drinks.htm
Der er mange shots/drinks, nogle lidt latterlige (whiskey on the rocks, lidt nem at regne ud...) Men ogsaa et par gode...
Dog ikke den omtalte sne shot, har aldrig selv hoert om den, men det er ikke foerste gang... Mange shots er nemlig noget folk selv har fundet paa, og pludselig forventer de at alle bartendere kender den - det goer man sjaeldent!
Har ogsaa flere gange vaeret ude for at en anden bartender har 'opfundet' en eller anden drink/shot, hvorefter toesen kommer hen til mig og be'r om et 'morten-shot' hehe!
Har gengaeldt det flere gange, men det er en helt anden sag!
Ved ikke om du fik min pointe? Mit jordbaershot, eller alle andres kan vaere ligegode, aner det ikk! Eneste raad fra en eks-bartender: Proev dig frem, drik den DU kan lide, og masser af det!
Hygge hejsa, haaber noget af min vroevl kan bruges!
Smager pefekt, godt til at charme toeser! Fandt engang et link til en milliard forskellige shots, ska se om jeg kan finde det igen...
Kender ikk det der sne shot, men lad hoere naar i finder det! kan vaere det kan charme damer hernede i frankrig!
---------------edit--------------------------------
http://www.maduniverset.dk/show_dkategori.phtml?katid=8
http://www.webopskrifter.dk/index.php?side_id=122
http://www.eit.ihk-edu.dk/1417/drinks.htm
Der er mange shots/drinks, nogle lidt latterlige (whiskey on the rocks, lidt nem at regne ud...) Men ogsaa et par gode...
Dog ikke den omtalte sne shot, har aldrig selv hoert om den, men det er ikke foerste gang... Mange shots er nemlig noget folk selv har fundet paa, og pludselig forventer de at alle bartendere kender den - det goer man sjaeldent!
Har ogsaa flere gange vaeret ude for at en anden bartender har 'opfundet' en eller anden drink/shot, hvorefter toesen kommer hen til mig og be'r om et 'morten-shot' hehe!
Har gengaeldt det flere gange, men det er en helt anden sag!
Ved ikke om du fik min pointe? Mit jordbaershot, eller alle andres kan vaere ligegode, aner det ikk! Eneste raad fra en eks-bartender: Proev dig frem, drik den DU kan lide, og masser af det!
Hygge hejsa, haaber noget af min vroevl kan bruges!
Jow tak du! Det koerer skam fino, dog en smuuule svaert at laere det franske! Startede paa Fransk skole i mandags, saa det gaar der en del tid med!
Har lige bestilt inet, haaber paa det kommer inden saa laenge, har sq IRC abstinenser!
Har ikke fundet Feigling endnu, leder fortsat, saa jeg kan invitere dig ned til en lille een! hehehe!
Har lige bestilt inet, haaber paa det kommer inden saa laenge, har sq IRC abstinenser!
Har ikke fundet Feigling endnu, leder fortsat, saa jeg kan invitere dig ned til en lille een! hehehe!
Kan kun anbefale www.cocktailguiden.dk
Der ligger opskrifter til en masse shots, og små flash film som hjælp til at blande dem.
Dog kunne jeg ikke finde de to du snakkede om, det tætteste jeg kom på et sneshot var Snowball,
men det var vidst ikke den.
Der ligger opskrifter til en masse shots, og små flash film som hjælp til at blande dem.
Dog kunne jeg ikke finde de to du snakkede om, det tætteste jeg kom på et sneshot var Snowball,
men det var vidst ikke den.
Vil bare lige tilføje et link! Her har jeg fundet mange gode drinks, til min viden på arbejde, da jeg arbejder som bartender...
www.mix-en-drink.dk
Håber det kan bruges
www.mix-en-drink.dk
Håber det kan bruges
</center>