http://media.rtl.nl/web/components/show ... 64K_V8.wmv
Idols når det er bedst...
Redaktør: Moderators
-
Prometheus
Idols når det er bedst...
Til dem af jer der ikke har set denne video af nogle yderst lovende idols deltagere i holland optræde på et stadion foran 40.000 mennesker.. så se lige nedenstående link... det sjove starter lidt over 2 min inde...men bare se den hele...det første lader godt op.... må dog advare mod tårer der triller ned ad kinderne.. og ondt i maven...men det er det værd!
-
Qstergaard
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Må jeg så lige spørge er det Idols for stemme handicappet danse mongoler?
Seriøst ham i den hvide med de slemme trin puhan hans ben må hade ham max!
Og ham den fede med munke frisøren for faneden man sås tår han og siger at de andre der uprofecionelle damn det er sku vildt dan sang er for altid ødelagt for mig!!
Seriøst ham i den hvide med de slemme trin puhan hans ben må hade ham max!
Og ham den fede med munke frisøren for faneden man sås tår han og siger at de andre der uprofecionelle damn det er sku vildt dan sang er for altid ødelagt for mig!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
mikeman dk
- Kontakt:
der kan man se hvad der sker når man ikke varmer stemmen (og benene) ordenligt op. føj for en griner
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Øhh... hved ikke om jeg skal grine eller græde. Hvis jeg havde betalt penge for at se den efterfølgende fodboldkamp, så ville jeg have et årskort som kompensation...
ps. av mine ører!
ps. av mine ører!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
_WHAT_
- Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
- Kontakt:
Der er noget i helt har misforstået idols dernede er ikke for sangere det er bare et lille plus de synger så godt... nej dernede drejer det sig om cheerleaders og det der må da siges at være topppen af alt 
Meget sjov lille ting de har fået lavet griner nok de har klippet indols ind først for at tage pis på det
Meget sjov lille ting de har fået lavet griner nok de har klippet indols ind først for at tage pis på det
-
Prometheus
...
DjMail> Lige præcis... det er de dårligste fra de indledende runder af Idols 2 i holland som har fået tilbudet om at stille op... hvad helvede der får folk til at sige ja til sådan noget...tjaa... men ham dancefreaken ser sq ud til at more sig 

</center>