Så blev det eMule-Portalen tur

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Så blev det eMule-Portalen tur

Indlæg af GamBi »

Slet mig
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Ja det er surt men har hørt at hab vist vil gå rettes vej men det er bare et rygte!!!

der kan også læses lidt her www.antipiratgruppen.dk
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ulovlig kopiering formodes at give et tab på minst en halv milliard for den danske musikindustri.
jaja så er det vist heller ikke mere... Tvivler på at alle dem, der henter det ville købe lortet, hvis de ikke kunne få det gatis... Men ok... overdrivelse fremmer forståelsen (eller er det samale?) :D
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Ja men ka de da så for helvede ikke fatte at sætte priserne ned.... Og på andre mulige måde gøre det lovligt med downloadning mod en mindre betaling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er Danmark da det eneste land i hele denne vide verden som INTET FATTER!!!!!!!!!!!!!!!!
For satan da "Brian Mikkelsen" dit fæ!!!! Fat da for helvede at det ikke hjælper med jeres APG og STOP etc.....

Det er nøjagtigt ligesom med ukrudt i haven... Hvis man bruger hakkejernet en dag, ja så er det pænt , og nydeligt....
Men dagen efter pipler det frem igen.

Nææ vi må nok endnu engang følge storebror (USA) i sporene. Napster kører jo nu igen på lovligvis. Men det skal de vamle fatsvage politikkere lige have et årti til at FATTE!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er sgu flovt at være dansk på det område....

Det hjælper jo ikke med deres kampe......

De ødelægger jo nærmere danskernes liv...... Der er jo ikke fordi at den seksten årige pubbertetsrocker ligefrem skrider frem i karrieren ved at få en million erstatning over sig.

Med andre ord, det er en fuldstændig forkert måde at det bliver brugt penge på dette problem.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Sasja
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Eftersom det er teleselskaberne, der tjener gysserne, som musik/filmindustrien skulle have haft, var det nok dem der skulle betale et solidt vederlag. De ved vel godt hvad man bruger en 512 linie til... nej ikke kun alm surf.

Hvem har brug for mere end 256, hvis man ikke henter "store" filer. Jeg mener.... .... Men monopolerne vil have i hoved og røv, og de får hvad de har fortjent. Big5.... :P Lidt mere fri konkurrence på telemarkedet ville også være kool. Og få så tele dk til at give de penge tilbage, som de har stjålet fra staten.... Nej vel, de er jo lige så fu..ing store som Big5 (og egentlig snart ikke er 5 længere = endnu større centralisering), og vi må jo ikke træde de store i nosserne, så truer de jo bare. Bedre at fange et halmstrå, der har en "ulovlig" hjemmeside.

Moralen er selvfølgelig, at hvis man vil snyde så skal man gøre det i stor målestok. KÆMPESTORT! Se det betaler sig ;)..

:D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det er den samme diskution om igen.... og alligevel kan jeg ikke lade være med at sige, at jeg er fuldstændig enig. Det er for dyrt i dag at købe musik, film og apps, og det er for let at få fat på det gratis. Istedet for altid at gå efter de små fisk, der henter det skulle de måske kigge sig om i egne rækker. Spørgsmål som "får folk for meget i løn?", " går produktet gennem for mange led, så det i det sidste ende bliver for dyrt (kunne det gøres lettere og billigere)?", "hvordan havner produkterne på nettet? (hvem er den korrupte person inden for branchen, som giver det videre"?) og sidst men ikke mindst skulle de spørge sig selv om "bliver der produceret for meget musik, som ikke er holdbart i længden? - evindelige døgnfluer er sq med til at dræbe musikhandlen, fordi folk ikke vil give 150 kroner for et radiohit og ti numre, der ikke har noget musikalsk indhold :?

Jeg mindes et interview med Eminem og andre, hvor det blev sagt fra Eminems mund "at han fandme købte det musik, han ville høre da han var yngre. Hvis han ikke havde råd til det, så måtte han jo undvære."

- Fint nok, men hvordan mon han så fik råd til det? Jeg nægter at tro på at alle pengene kom fra skattepligtig indkomst... Måske der lige havde været et indbrud eller to.... Og som en anden vigtig faktor; hvordan kan det sammenlignes, når muligheden for at hente musik ikke eksisterede den gang? Min opfordring til bl.a. Eminem er at reflektere lidt over, hvilken tid, med hvilke muligheder vi lever i i dag iforhold til dengang... så kunne det ske der kom lidt bedre muligheder.

Personligt har jeg ikke noget imod at skulle give 150 kroner eller mere for en cd, hvis jeg synes den er det værd. Det betyder, den skal kunne sælges på mere end et nummer alene... Hvor mange cd'er er det lige der kan det? Alt for få efter min mening. Det samme gælder (dvd-)film. Hvorfor skal en dansk dvd, der er produceret i Danmark koste det samme som en udenlandsk dvd? Burde den i teorien ikke være billigere end en film, der indeholder import-/fragtafgift? Er det rimeligt at tage 200 kr. for et afsnit af "Nikolaj og Julie".... 1 times underholdning, man hurtigere kan blive træt af end en film, fordi afsnittet er en del af noget større. En vits er jo heller ikke så sjov anden gang man ser den som første gang, hvilket bringer mig videre til, hvorfor en stand-up dvd skal have den høje pris???? Det har, efter min mening, MEGET kortere levetid end en film.

Nu har jeg vist sagt nok for i aften :) Vil ikke love det er sidste indlæg i denne debat fra min side dog :lol:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jeg har bare den mening at hvis musik/film er af den kvalitet som jeg vil ha køber jeg det også emn hvem gider købe et album hvor på der kun er 2 sange man gider høre?

Men okay jeg vil da gerne lige ha de kigger lidt på sig selv for som Sasja sige hvem fanden køber en 1024/512 linje bare til alm surf det ved de godt at der er ingen der gør! men så lige en anden ting der må sku være nogen i musik/film selskabernes egen rækker som lækker film og musik til os for hvordan kan vi ellers få det så hurtigt??

Men jeg synes bare den danske regering skulle kigge lidt syd for grænsen og få sat de priser ned på cd'er så kunne det være apg ikke havde så meget at rive i!
Selvom jeg da godt ved at der altid vil være folk som kun lecher musik og film fordi det er gratis!

Når men Peace out og put gran i tisser hårene!

TJek det her engang http://www.emule-portalen.com/phpbb/vie ... php?t=6957

Nu vil de vist gå efter brugerne http://www.computerworld.dk/default.asp ... leID=21978

De skriver at advokaten gik i retten med en dvd han havde hentet via emule portalen det må han sku da ikke så er han da ligeså ulovlig som alle os andre!! eller er det bare mig der igan har læst skod hehe
Senest rettet af YaKuZa_MaB 23 dec 2003, 11:53, rettet i alt 2 gange.
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Hehe jeg har da en 1024/512 linie som udelukkende bliver brugt til at spille over så den suger altså ikke noget :)

Men er da enige i at det er en dum måde de angriber sagerne på... ikke godt at vide hvor emule ryger hen men... jeg syntes måske det ser lidt tyndt ud for APG i denne her sag... men bliver da spænende at følge det....

En ide jeg lige fik.... lade os oprette AAPG - Anti APG, formål nak dem for alt hvad de laver... gå over gaden for rødt, ved siden af fodgænger overgang og alt sådan noget bare for at gøre livet lige så surt for dem...

Bare lige en skør tanke.....
Sasja
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

_WHAT_ skrev:Hehe jeg har da en 1024/512 linie som udelukkende bliver brugt til at spille over så den suger altså ikke noget :)
Du betaler så 6-800 kr/md for at spille?

:)
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

395 + moms også er vi også lige 4 der deler den så bliver ikke til så meget :)
Besvar