Filmen Flimre

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Felix^^
Kontakt:

Filmen Flimre

Indlæg af Felix^^ »

så jeg vil se jul på vesterbro flimre det over meget ! men dte er kun når der er noget der bevæger sig ! Fx. en hovede der flyttes så er der flimer i hele hovede ! :mad:

og mit media player lukker ned når det har kørt i 10 sec... har prøvet med andre progs ! men der flimre det oxo !
MelGa^^
Geografisk sted: DK

flimring.

Indlæg af MelGa^^ »

Prøv at instaler media player igen (kan hentes på microsofts hp)
og så instaler ace mega codecs pack.. det virker! jeg ihvert fald ingen problemer med mit.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Øhh er du sikker på det ikke er rippet, der er noget i vejen med? Hvis det ikke er andre ting der flimrer end JPV, så tror jeg ikke det er noget med softwaren.

Du skulle vel aldrig have vobsub installeret (jeg tænker på at medieplayer lukker ned efter 10 sec)? Prøv at afinstallere vobsub og, hvis du vil have det, installer det igen bagefter.

Det har hjulpet på mig engang.

Hvis du har nimo-codec-pack eller andre "#¤%&#¤"¤%%%&(/&¤#" (forbandede/forpulede) codecPAKKER installeret, så afinstaller dem (ALT!) og hent dine codecs enkeltvis!

Håber det hjalp :wink:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar