Freddy vs Jason

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Zlinky
Chart Attack VIP

Freddy vs Jason

Indlæg af Zlinky »

Jeg vil sige ok film.. :) Har dog ikke rigtigt noget kendskab til de to skurke, andet end jeg har set Jason X...

Jeg er ikke den type der er mest til den slags film, men den var da ok - synes det er godt at de lavede et lille "resume" af filmen i starten, så man er klar over hvad de egentligt er for nogle de to sataner.. :wink:

Bedømmelse: *trommevirvel*

[CA] [CA] [CA] [CA] [CA]
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Har man set de to "serier" af film fra bansben, kan man ikke lade være med at NYDE denne film i dens fulde længde.. De har smækket en masse moderne elemter i den, og REVET Jason brutalt langt væk fra Crystal Lake, men det er dog ok.

Jeg var helt vild, da jeg så den, alle elementerne var på plads (ja undtagen før nævnte Jason, men han kommer på plads), og en masse teenagere bliver slagtet.. Wuhuuuu.... Flere end man tror. Mange flere..

Om den er god som film... Tjo.. Nææ.. Nok ikke.. Men den er 100% værdig som "afslutning" på 80'er-gyser-æraen!

5/6 herfra.. Hvad lavede Beyonce?? Trak en stjerne ned, for hun kan jo ikke finde ud af at agere på en storskærm :'(
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Kourinsu

Indlæg af Kourinsu »

Jeg syntes godt godt de to film-serier, kunne have haft en lidt mere storslåed afslutning. Det er trods alt to af tidens mest berygtede film mordere. Filmen er også forholdsvis kort (ca. 97 min), så de kunne godt have proppet lidt mere på og skabt noget vildt godt. Havde forventet mig lidt mere, når Wes Craven er indblandet. Uanset hvad, så nyd jeg den alligevel. WHY WON'T YOU DIE? :lol:
falslev007
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

FrZ skrev:
5/6 herfra.. Hvad lavede Beyonce?? Trak en stjerne ned, for hun kan jo ikke finde ud af at agere på en storskærm :'(
Er helt enig Beyonce kan ikke agere på en storskærm, derfor fik hun sin kvindelige kollega fra "Destinys Child" ind i stedet hun hedder Kelly Rowland... Og Kan vist heller ikke kaldes et skuespiller talent 8O :oops: :wink:
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
LecTer

Indlæg af LecTer »

hmm havde faktisk kun hørt skod om denne film, men måske man skulle se den alligevel.. :D
Billede
Besvar