Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg har siddet og kigget på 2 TFT skærme, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvilken en af dem jeg skal købe...
Jeg håber i kan hjælpe mig med at vælge én af dem!
I må endelig sige til hvis i støder på noget tilsvarende...
Eneste krav : Den skal være sort, og have en Response Time på 16ms og helst ikke koster over 4500kr...
Af de to skærme du har oppe der syntes jeg du skal få fat i nogen der ved hvor mange hz den kan køre op i.
Det ville være det afgørende for mig... hvis det var det samme så ville jeg tage viewsonic da de laver nogen kanon gode skærme og som er meget prof.
Hvis du skal kigge på andet så vil jeg foreslå at tjekke Xerox som faktisk laver nogle temmelig gode fladskærme men lige hvordan det ser ud med prisen ved jeg ikke helt.
_WHAT_ skrev:Af de to skærme du har oppe der syntes jeg du skal få fat i nogen der ved hvor mange hz den kan køre op i.
Det ville være det afgørende for mig... hvis det var det samme så ville jeg tage viewsonic da de laver nogen kanon gode skærme og som er meget prof.
Hvis du skal kigge på andet så vil jeg foreslå at tjekke Xerox som faktisk laver nogle temmelig gode fladskærme men lige hvordan det ser ud med prisen ved jeg ikke helt.
Øhm... lol?
TFT-skærme har ikke nogen hertz frekvens. Men du kan tjekke pixel-opdateringen. Det fede ved den pixel opdatering der står er, at det er hvad det kræver at opdatere hele skærmen. Dvs. Hvis der ikke ændres særlig meget på billedet så tager det endnu kortere tid.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.