r1dvd.dk på røven ???

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Fjeder
Geografisk sted: Vendsyssel
Kontakt:

r1dvd.dk på røven ???

Indlæg af Fjeder »

Heysan, jeg har en kammerat som bestilte nogen film fra r1dvd.dk, det er efterhånden 6 uger siden, han har modtaget en ordrebekræftelse fra dem, men så heller ikke mere... Han har skrevet derind, men får sine mails tilbage; han har ringet og lagt besked på tlf svarer, men de ringer ikke tilbage ??

Nu har jeg så kigget i cvr registret, og fundet ud af at firmaet hører til her:
Jagtvej 59B
2200 København N

Men på hp'n står der at de hører til her:
Jagtvej 179
2100 København

Der er det her tlf nummer: 28650312
Men der er bare tlf svarer på...

Jeg har kigget lidt på krak og degulesider, der kan jeg ikke finde hverken firmaet eller tlf nr inde, ej heller er der et firma registreret på de adresser der hedder "region 1 dvd"

Nu ved jeg ikke om der er nogen der ved noget eller evt gider hjælpe, men det ville være dejligt, hvis der er nogen der kunne fortælle bare en lille smule :D :D :D
På forhånd tak
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Jeg ville skrive et almindeligt brev også, og så ville jeg bruge den adresse der står på ordrebekræftelsen (Hvis denne findes) Ellers så send det til den returadresse som der står på hjemmesiden
Region 1 DVD
Postboks 553
2200 København

Bare skriv at man fortryder købet, og så køb dem et andet sted.
Skulle det så ske at man modtager varen alligevel, så nægt at modtag den fra pakkeposten (Hvis den kommer med sådan en), for så ryger den bare retur.
Fjeder
Geografisk sted: Vendsyssel
Kontakt:

Indlæg af Fjeder »

ja ok, fair nok svar Drud... ser bare lidt mærkeligt ud at man ikke kan finde adressen registreret, der heller ikke er nogen der gider svare på ens beskeder lagt på tlf svarer, og man oven i købet får sine mail's retur... Det der er mest irriterende ved det, er at man kan betale med kort derinde, de har godt no ikke trukket pengene, men hvis han lige pludselig står med filmene mellem hænderne... Tror jeg vil anbefale ham dit råd med at skrive et brev til retur adressen, og sende en kopi til den anden adresse der står der og gemme en til sig selv...
psylenz
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Prøv at skriv et indlæg på DAHF.dk, der er helt sikkert nogen der ved og har erfaringer med dem. :D
Besvar