http://sensei.homepage.dk/zyberregning.txt
Hvis du giver ZyBeR^ ret, ja så kommer jeg bare og hiver dit skellet ud af røvhullet på dig...
Redaktør: Moderators
</center>Det er meget muligt, jeg har ikke gået HH. ved kun den lille smule jeg kender fra en kammerats millionselskab, men det ligger jo også i sverige. og det er stadig omsætningen for et selskab der blir trukket moms af og 20-50.000 er så lidt så lidt. som sagt nærmest symbolsk.Drud skrev:Jeg vil lige rette Vega, grænsen er ikke 20.000 kr. mere. Den blev sat op pr. 1. juli 2002 til 50.000 kr. - og det er ligegyldigt om det er en person eller et selskab.
Du snakker og røven går om noget du slet ikke ved noget om. Jeg har erhvervsøkonomi på b niveau og har aldrig taget hg. Jeg har taget den et-årige HH, og har EØ på B-niveau, da jeg valgte at tage markedsføring på A-niveau isf.archon- skrev:Jeg ville ikke være stolt af at være salgsassitent, det betyder man har taget en 1 eller 2 årig hg
Når man slutter på andet år hg har man erhvervsøkonomi på D niveau, prøv en HHX så slutter man med A niveau
Det siger da bare lidt om kvaliteten af vores folkeskolelærere. Hvis de kan undervise hg-elever, så er det da et ganske højt niveau de har.archon- skrev:har lige undersøgt hvad kravene er for en HG-lærer...
Hvis du er uddannet til at undervise i folkeskolen kan man også undervise på HG uden ektra kurser eller noget![]()
![]()
![]()
Din fortjeneste er stadig mindre end du tror. Uanset hvordan du regner, vender og drejer det, så tager staten stadig 20% i moms med mindre du undlader at oplyse det til skattevæsenet, og det er jo rimelig ulovligt og lidt svært at forklare til torskegildet, at pludselig stod der seks millioner på din konto.sensei skrev:ja bruttoavanceprocent kan max være 80% (og ikke 79,99999999%
men nu blev der snakket om fortjeneste... og den kan som bekendt være lige så høj det skal være....
man har købt en splinterny Lamborghini Murcielago for 1 kr, og sælger den til de 6 mill den er værd... hvor stor er ens procentuelle fortjeneste så?
I salgsassistenter har sq nogle mærkelige måder at regne på