Endelig en ordentlig Fest i Århus!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
DjMail
Chart Attack VIP

Endelig en ordentlig Fest i Århus!

Indlæg af DjMail »

D.5 december på sub'en i århus er der lagt op til et brag af en fest

DjManson
Michael Splint
Above & Beyond

Kommer og sætter danse gulvet igang!!!!!!!

http://www.trancetunnel.dk/v4/festliste ... sp?id=1985 <---- tjeck flyer

Kan varmt anbefale de 2 øverste jocks, og det nederste navn behøver vel næppe en præsentation!!!!!!!!!

Entre er 80 kr.
men for de 80 kr. får du et verdens klasse dj team og 2 yderst kvalificerede Danske d´j´s!!!!!!

DjManson Har Spillet til loveparade de sidste 2 år, SF i New York, der ud over har han rykket dansegulve i Tyskland som Sverige!!!! af danske steder kan nævnes G.dk, Club splash, club catwalk og mange andre!
Derud udover er han resident hos Future Club og har en del af skylden for deres store succes på danske clubbing scene!!

Splint! er en af de mest anerkendte danske dj´s og er lige i tiden plade aktuel med en monster vinyl som får stor international opbakning!!!!!!
Er ved at tror at Splint har spillet alle steder i DK som er noget ved at spille på :)

Så mit råd er at i bør møde op og støtte dette event!!!!! ikke hver dag man ser så store og kompetente dj´s på samme sted i DK og slet ikke i jylland
Senest rettet af DjMail 06 nov 2003, 15:08, rettet i alt 1 gang.
Smejs

Indlæg af Smejs »

OMG...vil det sige at det ikke er det man plejer at se på subben?

det er ikke bare hjernedødt trance som det plejer at være? bliver det lidt mere commercielt musik?

i så fald kommer jeg med 101% sikkerhed også
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hmmm er ikk helt med på hvad du mener med hjernedødt trance!

Men helt kommercielt blir det jo nok hellere ikke, men det blir trance og progressive trance det meste af tiden
Klausen
Kontakt:

fest

Indlæg af Klausen »

hvis arrangere en Capot kommer jeg også...
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Jeg skal satme ikke noget den dag, først næste dag kl 13 at jeg skal til kbh.

Så der er meget stor chance for at Aarhus får besøg :D
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Klausen ved ikk om de rkommer ca-pot nok for sent at arrangerer, men kewl hvis i gør, jeg kommer dog ikke, har ikk tid!!!

men lad os nu bakke op om det her!!1 ikk hver dag sådan en line-up kommer i DK og da slet ikk den rigtige del af DK! :)

@drud vi ses dernede :)
Disease-

Indlæg af Disease- »

Hvad skal jeg sige.... Jeg bor i Århus og er bestyrer for en kollegiebar med dertilhørende festkælder :D

Jeg har forhørt mig lidt ved mine medkollegienere (indtil videre positivt), og hvis de er tændte på festen er det da muligt jeg kan levere et lokale hvor vi kan holde en rimelig forfest :D

-Disease-
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

disease lyder satme nice, kan være jeg lige kan nå fem minutter dernede så, finder vi ud af
Smejs

Indlæg af Smejs »

med hjernedødt trance mener jeg det der var sidste gang i sub'en hvor der var dj line-up eller hvad det nu hed...

der skal gerne være lidt vokal og nogen sange man kender og kan "synge" med på...
Disease-

Indlæg af Disease- »

Jeg har fået snakket med nogle flere folk på mit kollegie, og alle er tændte på at holde en fest der. Så nu har vi et sted vi kan være før 23.00 :D

Hvis folk gidder smide en besked så jeg har en styr på hvormange der ca kommer ville det være kanon, og så kan i evt. også få en adresse.

Håber at se en masse af jer 8)

-Disease-
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

jeg kan desværre ikk komme, men håber da at se jer qrazy ppl i byen, for det blir stort
Smejs

Indlæg af Smejs »

ses på subben ;-)

der bliver varmet godt og grundet op herhjemme med poker og Velvet Culture - if I could turn back time og alt med Hardheadz!!!
Besvar