Anja efter Victor

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
archon-

Anja efter Victor

Indlæg af archon- »

Efter at have set denne film må jeg konstaterer at det er en glimrende film sammenlignet med de to andre som de har lavet, den inderholder igen humor og kærlighed som de andre. Synes dog filmen er lidt kort...
Filmen udkommer på dvd og vhs den 5 november, og jeg vil mene at det er en film som skal stå hjemme ved resten af dvdsamlingen :)

8/10 points for endnu en humoristisk dansk film :wink:
<center>Billede</center>

<center> '`^`'~=-.,__,.-=~'`#Chart.dk @ Efnet`'~=-.,__,.-=~'`^`'</center>
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Well, jeg synes den er bedre end 2'eren men den lever ikke op til 1'eren. Den var gennemført synes jeg. Synes faktisk "Anja Efter Viktor" er en glimrende film. Meget sjov til tider, med samme åndede kommentarer som der var i den første.

(6) 7/10 herfra

Det eneste der går mig på er at alle folk er så betaget af Sofie Lassen-Kahlke. Jeg synes simpelthen ikke hun er så køn som fok gør hende til. Men det har jo intet med filmen at gøre. Hun er en glimrende skuespiller, nok en af Danmarks bedste, og det er en skam hun ikke har fået en chance på internationalt plan. Tror hun vil gøre det godt der.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
LecTer

Indlæg af LecTer »

Jeg så denne film forleden og nu er jeg ikke ligefrem fan af anja og victor filmene men forhelvede noget lort ! :twisted:

Sofie Lassen Kahlke spiller amatøragtigt dårligt, og i det hele taget er skuespilspræstationen på det ytter laveste.

@@@@@@ (1/6)
Billede
Besvar