Pussy Provider...

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
CyRon
Kontakt:

Pussy Provider...

Indlæg af CyRon »

Nogen der kan sige mig hvorfor jeg ikke kan åbne deres link i min emule??? Den siger bare kan ikke tilføje link.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

altså nu ved jeg ikke helt om det er når du skal downloade ting den skriver det men eller kan du bare tjekke dette link så kan du ihvertfald se deres side!!!

YaKuZa OuT

**Update** Cyron så høre dette enme ikke hjemme her men i Games and software da det er et emule/edonkey problem!!

Desuden er det lidt svært for mig at se hvad dit problem var så du må lige forklare det en anelse bedre næste gang så kan vi hjælpe lidt mere!! :)

Men er der en Moderator der gider at flytte dette emne til games and software?? eller mener i andre det hør hjemme her??

YaKuZa OuT
Senest rettet af YaKuZa_MaB 09 okt 2003, 14:26, rettet i alt 2 gange.
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
CyRon
Kontakt:

Indlæg af CyRon »

Jeg har ingen problemer med at se siden men kan bare ikke downloade derfra. og forstår det ikke.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg mener at jeg engang fandt ud af at der er noget galt med deres ed2k links. Dvs. der er en fejl i den måde de er skrevet på.
Billede
Besvar