Hejza r der nogen som kender til http://www.surftown.dk ??
Wille høre om d var noget der r godt `?
www.surftown.dk 400 mb plads 29 kr
Redaktør: Moderators
www.surftown.dk 400 mb plads 29 kr
/The Djzz
nææ..
nææ.. kender dem ikke rigtigt!
Men her er hvad jeg skulle betale for domænet "www.lameness.dk":
Varetekst Valuta Beløb
Surftown Oprettelse DKK 139.00
Surftown 400MB 12 mdr. DKK 348.00
.dk registrering DKK 69.00
Subtotal DKK 556.00
--------------------------------------------------------------------------------
Moms 25.00 % DKK 139.00
Total DKK 695.00
Men her er hvad jeg skulle betale for domænet "www.lameness.dk":
Varetekst Valuta Beløb
Surftown Oprettelse DKK 139.00
Surftown 400MB 12 mdr. DKK 348.00
.dk registrering DKK 69.00
Subtotal DKK 556.00
--------------------------------------------------------------------------------
Moms 25.00 % DKK 139.00
Total DKK 695.00

> admin at psytrance.dk <
> crew at knaldhalla.dk <
> never underestimate the power of trance <
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Jeg kender ikk lige det omtalte firma, men hos vi har www.hangtilhygge.dk hostet ved www.trabjergnet.dk / www.powerhosting.dk .. Det koster 400 kr excl moms, altså 500 kr incl moms, om året, og så er der fri plads, trafik og emails... serveren kører på en 100MBit..
hvis du skulle få lyst til at købe et domæne hos dem, så fortæl dem endelig, at du har hørt om dem fra HangTilHygge..
hvis du skulle få lyst til at købe et domæne hos dem, så fortæl dem endelig, at du har hørt om dem fra HangTilHygge..

-
_WHAT_
- Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
- Kontakt:
Nu vil jeg så lige stille mig lidt på bagbene der CrazyBrain jeg tror ikke lige helt på at den linie kører 100mbit... jeg sidder med 6/6 mbit linie og det højeste man kan presse dl op på er ca 30kb/s og det hører ikke lige 100mbit til.
Hvis den kører 100mbit så er det til sindsygt mange sider og den er overbelastet 2tm.
Syntes absolut ikke det er et sted der er værd at oprette ved hvis man skal bruge sin side til noget seriøst.
Hastigheden er simpelthen for langsom.
Hvis den kører 100mbit så er det til sindsygt mange sider og den er overbelastet 2tm.
Syntes absolut ikke det er et sted der er værd at oprette ved hvis man skal bruge sin side til noget seriøst.
Hastigheden er simpelthen for langsom.
Den billigste host jeg bruger er webhosting.dk - Ved ikke om de er bedre og billigere, men det virker da fint
Jeg kiggede langt efter surftown på et tidspunkt, men valgte dem fra, selv om de så billige ud. Hver gang jeg lavede en beregning på hvad det evt ville koste at oprette en konto et sted kostede det næsten det samme. Oprettelsesafgiften varierer fra firma til firma. Jeg har checket mailme.dk i en periode (webhosting.dk) og det fungerede ganske godt, så derfor valgte jeg dem. De har også fået spam/virusfilter på mail (xtra 75 kr/år). En god ting for man har sin mail i fred på den måde

Jeg kiggede langt efter surftown på et tidspunkt, men valgte dem fra, selv om de så billige ud. Hver gang jeg lavede en beregning på hvad det evt ville koste at oprette en konto et sted kostede det næsten det samme. Oprettelsesafgiften varierer fra firma til firma. Jeg har checket mailme.dk i en periode (webhosting.dk) og det fungerede ganske godt, så derfor valgte jeg dem. De har også fået spam/virusfilter på mail (xtra 75 kr/år). En god ting for man har sin mail i fred på den måde
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt: