Pas på gratis sms!
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Pas på gratis sms!
En fyr har tegnet et Telia Xpress abonnement, købt sig en telefon, et datakabel og udviklet et lille internetprogram hvorfra man kan sende gratis sms-beskeder til mobiltelefoner i norden.
Nu er det så bare at der står i hans kontrakt at sådanne tiltag er ulovlige.
Dette skal ses som en oplysning til dem som har hentet programmet og bruger det! Lad være!! Telia har opdaget svindlen og er nu gået i gang med at efterforske sagen.
Jeg vil af gode grunde ikke oplyse adressen på mandens hjemmeside.
Syns bare lige i skulle advares så i ikke ryger i uføre.
Nu er det så bare at der står i hans kontrakt at sådanne tiltag er ulovlige.
Dette skal ses som en oplysning til dem som har hentet programmet og bruger det! Lad være!! Telia har opdaget svindlen og er nu gået i gang med at efterforske sagen.
Jeg vil af gode grunde ikke oplyse adressen på mandens hjemmeside.
Syns bare lige i skulle advares så i ikke ryger i uføre.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
- UnitedPublic
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
øhhh.... nu promovere jeg heller ikke TDC, ´så hold lav profil unitedp, ellers gir jeg dig og telia et skrald
viste ikk vi var kollegaer/konkurrenter...
men anyway, går sku ikke så meget op i mit firma. Hvis der var en for TDC der havde gjort det samme ville jeg grine og sige fryd tdc. Nærrige lorte firma!
og ja TDC er fandme nærrige
viste ikk vi var kollegaer/konkurrenter...
men anyway, går sku ikke så meget op i mit firma. Hvis der var en for TDC der havde gjort det samme ville jeg grine og sige fryd tdc. Nærrige lorte firma!
og ja TDC er fandme nærrige
- UnitedPublic
Jamen Feffe vi holder til i Taastrup, du kan jo bare kigge forbi og give et skrald en dag
Jeg skal da også være den første til at advare jer imod at skifte til Telia... For tiden sidder jeg med breve der er 6 uger gamle og de er først lige på vej ind i systemet nu. Tal lige om lang klagebehandling.
Men sådan er det jo når man tror man kan overtage et telemarked men glemmer at ansætte kompetent personale fra starten! (Se NU promoverer jeg mig selv!)

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
tak
Puuha
tak for information 

> admin at psytrance.dk <
> crew at knaldhalla.dk <
> never underestimate the power of trance <