Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
@ Mars igen igen...! Hvis nu du læser hvad der står, så vil du se at det er miss fitness OG Fitness cup. Det vil sige at alle de misser's veninder kommer og mon ik der bliver lidt mere at kigge på end på Skoven, hvor de stadig er 16 år..
Så vidt jeg husker var du sq ik til meget nede i Slagelse og så syg har du heller ik været så du ik kunne tage med til Silkeborg..
Men du ringer da bare en weekend så vil jeg da gerne feste med dig, hvis du altså kan feste uden damen...
Du er jo så desperat knægt, at du tænder på Anja Andersen og Søren Ryge - så om de 16 eller uopnåelige MissFitness typer, ved jeg det er ligemeget. Så længe de er over 27 grader varme og har et hul, så kan du jo bruge det
1. Du var i pat-land og jeg var til ganske meget, så pat dig uden om der. Jeg husker da blandt andet, at jeg R&Bede publikum med et par skiver ..
2. Silkeborg. Jeg lå vandret det meste af dagen, og jeg ved at Cosseren ikke gider at slæbe rundt på en dødsvægtpolak.
AWP aka Willy aka Anders aka William aka AWN ligger gerne græs til opvarmningen siges det fra kilder tæt på AWP aka Willy aka Anders aka William aka AWN
Feffe skrev:sandsynligheden for at jeg skal med er desværre blevet ret lille. Det skyldes at man jo skal se kæresten min 1 gang om ugen og helst mere!
Kender jeg desværre godt. Men jeg ligger det altid onsdag eller torsdag. Sådan er er det bare :) Så Feffe, du skal altid huske at gøre det i hverdagene.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Har en fodboldkamp søndag morgen 11.15 og nej jeg spiller ikke med tømmermænd eller tager til fest ÆDRU - har prøvet begge dele og kan absolut ikke anbefales....
....men vinteren er jo lang og i DK spiller man ikke fussball, når der er istapper i fætteren