90'er Party lør. 27. sep. (Mini CA POT)
Redaktør: Moderators
90'er Party lør. 27. sep. (Mini CA POT)
Subj.
http://www.diskotek-skoven.dk/events.htm
Jeg skal fandme på Skoven. Ved da også Mars, Falslev, AWP, DJ Thomaz osv. dukker op. Så snes vi derude? :)
http://www.diskotek-skoven.dk/events.htm
Jeg skal fandme på Skoven. Ved da også Mars, Falslev, AWP, DJ Thomaz osv. dukker op. Så snes vi derude? :)
Senest rettet af nco 29 sep 2003, 19:08, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
svend svin og co...
der skal Klausen sku til kobberbryllup.... 
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
Har du forresten sørget for gratis entre Mars? Regner med vi tager til førfest inde i Søborg hos nogle damer fra Kos. Der er I jo velkommen til at tage med.
Ærgeligt du ikke kan komme med Thomaz. Men måske vi mødes senere på natten? Den kunne jo godt gå hen og blive sent. Selv Jöinz har vi lokket til at lade damen blive hjemme. Selvom hun ikke var meget for det.
Thomaz kan jeg stadig tage et bad hos dig selvom du ikke skal med? Jeg er nemlig på arbejde den dag.
Ærgeligt du ikke kan komme med Thomaz. Men måske vi mødes senere på natten? Den kunne jo godt gå hen og blive sent. Selv Jöinz har vi lokket til at lade damen blive hjemme. Selvom hun ikke var meget for det.
Thomaz kan jeg stadig tage et bad hos dig selvom du ikke skal med? Jeg er nemlig på arbejde den dag.
nco\\ CHART ATTACK 1999
- ThomazMix
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Cph dk
- Kontakt:
@ Mars
hehe Nej da!. Jeg skal jo til fest bagefter med mange af dem der stiller op. Min gode ven Ralf med Z stiller jo op og da jeg nu har trænet med ham i lang tid vil jeg gerne ind og se hvordan han klare sig. Jeg har lovet det her i halvt år, havde bare glemt det var samme dato.
Det med at feste. Jeg kan huske en der ik var til særlig meget da vi var i Slagelse og jeg kan også huske en der meldte fra til Silkeborg til en MM fest.

@ Nco Det må vi lige finde ud af for det starte kl 1400.
Det med at feste. Jeg kan huske en der ik var til særlig meget da vi var i Slagelse og jeg kan også huske en der meldte fra til Silkeborg til en MM fest.
@ Nco Det må vi lige finde ud af for det starte kl 1400.
-
marsdk
- MegaMixers.com
- Geografisk sted: CPH - Denmark
- Kontakt:
DJ Thomaz skrev: Det med at feste. Jeg kan huske en der ik var til særlig meget da vi var i Slagelse og jeg kan også huske en der meldte fra til Silkeborg til en MM fest.
Hmmm, jeg var ganske meget på i Slagelse. Du havde jo set på Jöinz's kærestes patter hele aftenen, så du aner ikke, hvad der skete
Gik bare sukkerkold ... men da var nco gået kold i flere timer, så må man gerne.
Ang. Silkeborg kan du være en happy fætter, for jeg kunne bare have smittet Jer alle med influenza .. hvad ville du helst ?
//mars .. har fundet vinyler 1990->1994 .. uha, goldies ..
// marsdk
megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
Er der overhovedet lækre tøser og bryster i Skovlunde? Jöinz har snakket lidt om dengang vi var der. Så vidt vi husker var det meget småt og klamt. Var det ikke et butikscenter diskoteket lå i? Er der babe-garanti? Jeg er jo i andet postnummer ;)marsdk skrev:Faktisk troede jeg, at du ville ind og glååå på lækre tøser vride sig
Fixer du indgangen?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Du benægter da i det mindste ikke noget.
Men bare for at opleve den totale iso-stemning og Ponce, Mars og AWP samlet til en fest. Så kommer vi. Og så har vi endelig fået revet Jöinz væk fra kæresten. Han bliver altid så vild og løs på tråden når vi er langt hjemmefra. Det skal nok blive RIGTIG RIGTIG godt. Eller det har det bare at gøre.
Men bare for at opleve den totale iso-stemning og Ponce, Mars og AWP samlet til en fest. Så kommer vi. Og så har vi endelig fået revet Jöinz væk fra kæresten. Han bliver altid så vild og løs på tråden når vi er langt hjemmefra. Det skal nok blive RIGTIG RIGTIG godt. Eller det har det bare at gøre.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Er det ikke det man siger - stjernen kommer altid til sidstDJ Lineup :
Michael Splint (Gorgeous)
Lars Freisig (Dj Bailar Project)
Pille (Skoven resident)
Mars (Megamixers.net, Skoven Resident)
Kunne være griner 'n' cool, men Skoven kombineret med min slatne pengepung giver næsten sig selv
Senest rettet af Bykovsky 17 sep 2003, 23:07, rettet i alt 1 gang.