DC HUB
Redaktør: Moderators
-
mikeman dk
- Kontakt:
sv
jeg har fået log/pas men har desværre ikke haft tid til at sætte maskinen op endnu, (læs jeg mangler prog til det) og så er jeg bundet af et max up/down fra min udbyder så det er ikke sikkert jag kan køre 24*12*365 men jeg gør hvad jeg kan
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
"You were disconnected beacause: Kom tilbage når du vil dele med os andre!"
TAK FOR LORT!!
Så deler man ud af sine godter derinde (har sharet 2 gb på 3 dage) og så fordi folk tilsyneladende ryger af på grund af en lorte programfejl bliver man banned.... FEDT!!! Men så kan i sq beholde det pis for jer selv.
Hvad med lige at høre alle sider af historien før i begynder at pisse på dem som virkelig deler noget, i sidste ende går det jo alligevel ud over jer selv.
TAK FOR LORT!!
Så deler man ud af sine godter derinde (har sharet 2 gb på 3 dage) og så fordi folk tilsyneladende ryger af på grund af en lorte programfejl bliver man banned.... FEDT!!! Men så kan i sq beholde det pis for jer selv.
Hvad med lige at høre alle sider af historien før i begynder at pisse på dem som virkelig deler noget, i sidste ende går det jo alligevel ud over jer selv.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Jeg er der ikke lige nu, fordi jeg sidder med en ekstrem vigtig dl.... skal være færdig inden torsdag.. ;D
Jeg er heller ikke på fra fredag-tirsdag pga. lan.. der var mine årsager.
Men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg aldrig det kan komme til at køre ordentligt. De fleste vil kun lige være der hvis de skal have noget... og så er der tumper som Tigerdyret der ikke vil dele med os andre i det hele taget.
Jeg kan så sige at der er nogen der venter på at oprettet bruger, men ham der har hubben er ikke hjemme, og remote administator virker ikke... ved ikke hvorfor.
Der kan nok bliver oprettet bruger tirsdag aften / onsdag - jeg er ked af det.
Jeg er heller ikke på fra fredag-tirsdag pga. lan.. der var mine årsager.
Men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg aldrig det kan komme til at køre ordentligt. De fleste vil kun lige være der hvis de skal have noget... og så er der tumper som Tigerdyret der ikke vil dele med os andre i det hele taget.
Jeg kan så sige at der er nogen der venter på at oprettet bruger, men ham der har hubben er ikke hjemme, og remote administator virker ikke... ved ikke hvorfor.
Der kan nok bliver oprettet bruger tirsdag aften / onsdag - jeg er ked af det.

Jeg synes det er et fedt initiativ at vi har fået vores egen hub. Jeg har fået lidt kritik pga. af at jeg ikke sad på hubben så meget. Jeg har snakket med dem jeg fik kritik af og har fået forståelse for hinanden, så jeg vil bare lige sætte jer andre ind i det. Sagen er den at jeg sidder ved en laptop jeg har med hver dag, så jeg har simpelthen ikke mulighed for at sidde på 24/7 om tingene ligger nu. Lige så snart jeg har mulighed for det får jeg min stationære på hubben, men indtil da er jeg stort set kun på hubben om aftenen/natten.