Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Yep, go ide. Jeg er med, men den kære Zlinky er jo ikke lige online. Skal det hele igennem ham????? Hubben kunne jo blive lidt størrer hvis det ville blive lidt lettere at komme på.
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Problemet i at få andre til at tilføje personer er at hubben ikke er hos mig... den er på en af mine venners server, som jeg så styrer vha Remote Administrator.. så du kan godt se at det ikke er så nemt at tilføje andre admins til den del ikke?
Jeg må sige at jeg fandme er skuffet. Der har været 20 brugere, nu er der 7.. det er satme ringe.. er I virkelig sådan at I KUN tænker på jer selv og ikke på andre? Jeg er der hele tiden - også UDEN at hente! ffs...
Husk CA-ånden "Det er lige så godt at give som det er at få!!!!"
Jeg må også indrømme, at der sagtens kunne være flere brugere på, vi er ca. 80-100 på #chart.dk så kan der også være flere end 7 idlere på DC hubben.... Vi skal have den til at kører guys!
::::::::::..Remember the CA spirit..::::::::::::::
Jamen læs det hele og kontakt mig for faen... og Montauge, hvis jeg ikke svarer på msn så send en pm... chancen for at du blokeret er meget stor da jeg blokerer alle dem jeg ikke ved hvem er... og der er mange der bare skifter navn hele tiden...!