Forhistorie:
Som de fleste (alle) herinde bruger jeg et dække, en falsk e-mail adresse udelukkende til brug her på CA. Jeg kunne aldrig i verden drømme om at bruge min egen private email (nok bla. fordi den indeholder mit navn) på denne del af nettet.
Ikke desto mindre er der sket noget som gør mig MEGET nervøs!
I sidste uge hjalp jeg en ny bruger på boardet (Jelle) med nogle problemer han havde med sit emule.... Og vupti dagen efter adder han mig (siger han selv han ikke har gjort) på sin Messenger.
Nu kommer sagen så bare at jeg på min Messenger KUN kører med min private email, som jeg ALDRIG har oplyst til nogle herfra.
Følgende samtale fører jeg så med Jelle på icq idag....
United Public (2:30 PM) :
Jeg mener at du har added mig på messenger!
Jelle (2:42 PM) :
hvad hedder du der
Jelle (2:42 PM) :
den tror jeg jeg har fundet inde på CA
United Public (2:43 PM) :
Det er ikke sagen vedkommende, hvor derinde står min mail?
Jelle (2:43 PM) :
det kan jge ikke huske
United Public (2:44 PM) :
Den står ingen steder på CA! Hvorfra vidste du så at jeg havde messenger?
Jelle (2:45 PM) :
er du sikker på at jeg hjra tilføjet dig, hvad hedder du på messenger
United Public (2:45 PM) :
En fyr der hedder Jelle med en hotmail adresse har added mig..
Jelle (2:45 PM) :
oki,
United Public (2:47 PM) :
Du må sq da vide hvorfra du har fået den adresse og hvorfor du har added mig, det er kun to dage siden du gjorde det.
Jelle (2:47 PM) :
er du online på msn
Jelle (2:47 PM) :
nu
United Public (2:48 PM) :
Ja, men du skal ikke prøve at kontakte mig der. Jeg kører kun CA på icq.
Jelle (2:49 PM) :
oki, men så er det ikke mig, for jeg kender ale på min kontakt liste, og der er kun en online nu og han hedder lange
Jelle (2:49 PM) :
så det kan ikke være mig, hvilken email var det
United Public (2:49 PM) :
jelle109@hotmail.com
Jelle (2:50 PM) :
det er ikke mig, min er jelle871@hotmail.com
Jelle (2:50 PM) :
så det kan jeg ikke hjælpe dig med
United Public (2:51 PM) :
Nu ryger hele den her samtale op på CA, så kan folk jo selv bedømme hvad de tror. Sikken et sammentræf at jeg den ene dag hjælper en Jelle med e-mule og næste dag er der en anden Jelle som adder mig på messenger.
Sikken et tilfælde at der pludselig skulle dukke en ukendt Jelle op og adde mig på Messenger hva´... Men i kan jo selv bedømme om han er troværdig.
I'm out...
Usandsynligt??? LÆS HER!
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Usandsynligt??? LÆS HER!

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
10 min efter jeg afslutter min samtale med ham kommer den her besked fra en ukendt bruger.
178078865 (3:04 PM) :
Hello
Do you know that there is no anonymity in internet? Your ip is visible to everyone in emails, icq, etc.? Dont like how your goverment or boss spy on you? We have a solution! Our 128bit encrypted connection will protect all your connection in internet. You will be able to see anything without "Big brother" even knowing what you are doing, even blocked places!!! Interested?
178078865 (3:04 PM) :
Hello

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
mikeman dk
- Kontakt:
sv
meget skummelt, og det er jo desværre den slags hændelser der gør at man tænker sig om inden man en anden gang hjælper "nye brugere" jeg husker da selv da jeg startede, der fik man ingen hjælp fra nogen før man havde vist interesse i at hjælpe andre. Det er da vist en praksis som man skulle overveje igen
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Hello Do you know that there is no anonymity in internet? Your ip is visible to everyone in emails, icq, etc.? Dont like how your goverment or boss spy on you? We have a solution! Our 128bit encrypted connection will protect all your connection in internet. You will be able to see anything without "Big brother" even knowing what you are doing, even blocked places!!! Interested?
Den besked har jeg også fået over ICQ
Den besked har jeg også fået over ICQ
Jeg har aldrig syntes om ICQ, AOL, MSM, IRC osv af lige præcis sådan en grund.. En anden er jo at på et tidspunkt så finder musikindustrien jo ud af at ICQ, AIM, MSM er de mest udbredte måder at sende mp3 på, så det vil sikkert ikke tage dem 2 dage at snuppe al trafik og alle ip'er, og der vil jeg helst ikke med. Men nu er industrien jo (med)ejer af AOL, så det kan jo være AOL brugere pt er fredede?

Der er intet at være bange for... INTET..
Den der IP besked, har jeg fået en million gange, som så mange andre pisse belastende beskeder.
Ham Jelle har sikkert ikke noget med det at gøre, og han er OVERHOVEDET ikke fra APG.. Det er da næsten sikkert og vist. - Derud over er det nok irc der er den største mp3 delings central.. Men sådan er der så meget.. - Tag det roligt, og slap af.. Ban Jelle, og så er den fis slået.
Den der IP besked, har jeg fået en million gange, som så mange andre pisse belastende beskeder.
Ham Jelle har sikkert ikke noget med det at gøre, og han er OVERHOVEDET ikke fra APG.. Det er da næsten sikkert og vist. - Derud over er det nok irc der er den største mp3 delings central.. Men sådan er der så meget.. - Tag det roligt, og slap af.. Ban Jelle, og så er den fis slået.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Okay pænt wird efter min mening men at det kun slulle være et sammen træf af du på 2 dage møder 2 bruger på nettet der hedder jelle ville jeg siger er 1-200000 eller deromkring og især når personen adder dig på sin msn!!!
Men tror sku ikke du har noget at være bange for og hvis du vil føle sig en smule mere sikker så få dit internet udbyder til at ændre din ip!!
YaKuZa Out
Men tror sku ikke du har noget at være bange for og hvis du vil føle sig en smule mere sikker så få dit internet udbyder til at ændre din ip!!
YaKuZa Out

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-