Hvad er det værd...?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Hvad er det værd...?

Indlæg af TheJackal »

Nej! Det her er ikke et kedeligt DR-program med en eller anden dum blondine der præsenterer gamle ting... :D

Kunne bare godt tænke mig at få bare et lille hint om hvad jeg kan få for min mobil... :)

Info: Nokia 6510, ca 14-15 måneder gammel, 100% ok, med headset, stadigvæk 9-10 måneders garanti.
Nypris: 3100,-
Har kigget i DenBlåAvis, og her ligger tilsvarende telefoner på ca 1000-1500 kr. :)

Hvad ville I give?
(I er selvfølgelig ikke forpligtede til at købe...vil bare gerne have en idé om hvad jeg kan få for den..) :wink: :D

Regards
TheJackal
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

en 6510 er af høj værdi, fordi den er udgået og fordi det er en mega lille tlf. så mellem 1000-1500 tror jeg er ok
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Hehe, vi tænker for ens Jackal... Jeg har lige skiftet min 8310 ud med en 6100 idag (Damn nice fon!)

Jeg synes det er en ok pris, så er det jo bare lige om der er nogen af de nærige hunde herinde der vil byde på den :wink: Ellers kan du jo også prøve http://www.mobilauktion.dk/
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Besvar