Ang. Chippen.dk

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Ang. Chippen.dk

Indlæg af Darkheart »

Ok, hjælp mig frænder.

Jeg bestilte for en måned siden nogle ting på Chippen.dk, som de til dato ej har leveret. Forkortet går det hele ud på, at jeg har skrevet til dem flere gange, og er blevet behandlet meget uprofessionelt. Til sidst sagde jeg, at var sagen ikke bragt i orden inden 1/9 ville jeg annulere ordren. De skrev tilbage: "du laver bare en reklamasjon og husk og skriv konto nr på gider ikke spilde ekstra tid på dig må jeg sige så vi anuler ordrer husk og lav en reklamasjon". Direkte citat, paste't ind.

Professionelt, ikke? Ok, måske er fyren ordblind, men man skulle da tro at et firma der handler over nettet var bekendt med stavekontrol, osv. Og nej, jeg kan ikke køre en reklamation, fordi jeg har aldrig modtaget noget - ingen defekt vare at klage over. Jeg har skrevet til dem, at jeg forventer at få mine penge tilbage i løbet af i morgen, ellers vil sagen blive viderebragt.

Hva' skal jeg gøre, hvis de ikke vil samarbejde. Andre kommentarer er også velkomne... Har andre lign. erfaringer, eller bedre?
- Darkheart -
We fools who love...
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Der er ikke noget nyt i det Chippen.dk er fucked up..Har hørt så mange klager over den side, folk betaler men der kommer ikke noget, og når de så skriver tilbage til Chippen.dk sviner de bare folk.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Det første du skal gøre er at skrive et skrifteligt brev til dem og sende det anbefalet så du har bevis for det er modtaget.

Hvis de ikke reagere på dette hvilket jeg vil tro de gør så går du til forbruger styrelsen.
Darkheart
Kontakt:

Ok...

Indlæg af Darkheart »

De har netop skrevet tilbage: "vis du vil ha gjort noget ved det må du køre efter vores betinglser som er fuldt lovlige og slut og spilde ander folk med dine dum heder
og gør nu som der bliver sagt".

Ok, nu spiller jeg efter deres regler. Jeg har udfyldt en RMA-formular på deres side, og hvis det ikke virker, syn's jeg det der med anbefalet brev lyder godt. Ordren drejer sig faktisk kun om 350 kr, men det er princippet der p*sser mig af! De behandler bare folk så usselt, det er helt utroligt. Og der er jo både Rene Ord og Kontant at skrive til, og Ekstra Bladet og BT og ... :lol:
- Darkheart -
We fools who love...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jeg ville nok også råde dig til det der med det anbefalede brev det er nok det bedste men for guds skyld gem den kvittering du har på de penge du har indbatalt til dem for ellers står du meget dårligt!!

Men det der med rene ord for pengene det lyder som en okay ide! de kan helt sikkert gøre livet lidt surt for dem!!

Men at et firma tillader sig at svine folk til på den måde det er sku da lige for meget de burde sku da ha en på Lampen!! (jeg er klar :P )

Men sådan er livet hvis folk pisser på dig så pis igen!!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Jinsenu
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

For nogle måneder siden kørte redaktøren fra connery.dk en lignende sag mod chippen.dk
Ville gerne give jer et link men det eneste man finder ved en søgning på siden er en artikel hvor følgende står:
På mystisk vis er resten af denne artikel forsvundet - vi aner ikke hvad der er sket, eller hvor den er blevet af - og undskylder meget. For at opsummere, hvad der stod var det mail udveksling imellem Neua og Chippen.dk, hvor Chippen svinede rigtig meget! -
MYSTISK

Men jeg vil råde alle til ikke at købe noget som helst hos chippen.dk
og Darkheart, kæmp videre! vis dem hvem der bestemmer 8)
"Hang til hygge"
Fjeder
Geografisk sted: Vendsyssel
Kontakt:

Indlæg af Fjeder »

Jeg siger en ting, læs videre på Tweakup.dk, der er jeg ved ikke hvor mange tråde der omhandler chippen.dk og hans mangel på service og svinen folk til...
Personligt, købte jeg et lcd display derinde, samlede det og fandt ud af det ikke virkede helt som det skulle, jeg sendte det ind og har faktisk ikke hørt noget siden, jeg har skrevet og rykket flere gange, senest fik jeg at vide min sag var blevet glemt og at jeg vill få et nyt - har jeg set et endnu ?? NEJ!!!

Jeg handler ikke der mere, det er slut nu!!! jeg går over til cyberbox.dk og håber at der er bedre service

PS: jajaja, jeg ved godt det ikke ser så godt ud at reklamere for et andet board herinde, men tweakup.dk er nu meget god
Darkheart
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Jamen dog... Det ser jo ud til, at folk har ret mange dårlige erfaringer med det firma. Hvad med at vi gjorde noget? Seriøst, hvis der er folk nok og vi kontakter Kontant eller et af de programmer, så tager de nok sagen op. Chippen skal da ned, hvis de konstant er nogle idioter! Who's with me? Sammel folk I kender, skriv jeres bøvl her, så samler jeg det lige og smider en mail til DR!
- Darkheart -
We fools who love...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Nogen der ved hvor spaden bor så kunne da da være men skulle kigge forbi med et par utilfredse kunder!!! :twisted:
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Bloodhound
Geografisk sted: St. Tv.

Re: Ok...

Indlæg af Bloodhound »

Darkheart skrev:Og der er jo både Rene Ord og Kontant at skrive til, og Ekstra Bladet og BT og ... :lol:
Det her er blevet taget op SÅ FORFÆRDELIGT mange gange...

Og nej, der er ikke Rene Ord, Kontant og alle de andre at skrive til, fordi det er blevet prøvet. På hol.dk samlede de (jeg mener omkring 50-60) sager hvor chippen.dk ikke havde sendt varerne til tiden, eller aldrig sendt dem. Og hvor han ikke havde villet betale noget tilbage eller noget som helst. Og der var ikke nogen der ville tage det op. Forbrugerstyrelsen afviste det endda også fordi det kun var så små beløb.

Så de eneste du nok kan klage til er Forbrugerstyrelsen fordi det er dem man skal klage til. Så er problemet bare det lille beløb.
Darkheart
Kontakt:

Ehj...

Indlæg af Darkheart »

Ehj... Nu er jeg da bare helt sikker på jeg får mine penge igen, er jeg :cry: Ynk, verden er et forfærdeligt sted... Men jeg skriver nu alligevel til alt og alle, mange bække små! Må være en måde at få ham ned på - eller bare at udbrede, alt folk ikke skal handle der, når der er så mange der bliver fusket. Nå.
- Darkheart -
We fools who love...
Sasja
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Re: Ang. Chippen.dk

Indlæg af Sasja »

Darkheart skrev:?
Har du egentlig betalt for noget? Hvis du har - hvordan betalte du?

:)
Darkheart
Kontakt:

!

Indlæg af Darkheart »

Ja, betalte forud. Ja, dumt. I now know this... Og jeg har såmænd gemt kvitteringen, men banken kan jo ligesom ikke gøre noget. Chippen skal jo være den der gir' igen... Men jeg skal nok få det ordnet, stadig positiv. Sådan da. Syn's bare lige jeg ville gi' ham en uge til at reagere. I morgen er der gået en uge... Vi ser hva' der sker.
- Darkheart -
We fools who love...
Sasja
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Du har jo begrundet mistanke om at firmaet ikke har i sinde at overholde sin del af aftalen. Kan du ikke snakke med din bank om at tilbageføre pengene?

Ellers ville jeg nok også bare få gjort opmærksom på sådan et "fup"firma rundt omkring :evil:

:)
Darkheart
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Desværre er det jo ikke rigtig deres skyld. De kan nok ikke hæve penge på fyrens konto bare sådan, som jo er det de må gøre. Og niks, stadig intet svar på om de har modtaget min reklamation :mad: Men vi kan ikke blive ved med at lave den her tråd længere og længere... Der vil engang komme en afslutning, skal nok skrive når den indfinder.
Altså ikk at jeg ikke er glad for svarene! Slet ikke, keep 'en coming, sådan sku' den ikke ses :D Woohoo!
- Darkheart -
We fools who love...
Besvar