Tak for igår - CA POT billeder.....

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Cool Feffe har fået lagt billeder op nice!! Hov hvem er det jeg har i armen ja hun er jo sød!!! hende Anne pigen!!!

Men FrZ LOL man var det hende den lille du snakked om som blev ved med at påstå at hun var 18 da hun var 12 :lol: og var det hende da du ikke gad noget sagde når men jeg har også kæreste på og en hvis FrZ svarede lige så koldt det har jeg da også :lol: Danm jeg lå bare fald da du fortalte det er du gal mand!!

Bykovsky hvad sker der mand du er godt klar over jeg er ordblind ikke er du klar over hvor lang tid det vil tage mig at læse den smøre!! minimum 2 uger mand :lol: Men skal nok komme igennem den på et tidspunkt!!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

btw var dumonde ikk blevet lidt tyk??? :lol:
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

jo han nærmede sig jo vores størrelse

Han siger dog, at det er for at have noget at tære af, når nu han skal være livgarder til vinter

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Van Zant

Indlæg af Van Zant »

Feffe skrev:btw var dumonde ikk blevet lidt tyk??? :lol:
:D Ja ja (blef)effe ! Det ved jeg nu ikke helt om jeg er. Det ville jo være det samme som at sige at din næse var blevet 2 cm. kortere siden sidst... 8) uhhh

Billede
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

hehe ja, næsen er blevet mindre og tisseren større :)
Besvar