Ros til CA !

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
LunaPark
Kontakt:

Ros til CA !

Indlæg af LunaPark »

Jeg ville blot rose charten lidt.

Forleden dag havde en af mine kammerater problemet med den nok så kendte virus efterhånden, som både har været i TV mm.

Og da han kontaktede mig vedr. problemet, og jeg inet kendte til virusen, ja så var det jo jeg tænkte CA.
Og ganske rigtigt løsningen var jo at finde netop her under "General Area" - DEJLIGT.

Det er da netop et bevis på at CA ikke blot er musik distribution !!!

CA længe leve!!!
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Helt sikkert enig det her board er om mange andre ting også og er da et dejligt sted at kommunikere om alt muligt.

Bare se hvad der går af posts her under general.... det er jo alt muligt og langt de fleste relmæssige brugere er temmelig fornuftige.
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Det er jo det CA går ud på.. at hjælpe hinanden.. og ikke bare med musik. :)

Husk - "Det er lige så godt at give, som det er at få" ... synes bare at der er mange der glemmer dette, og sådan set kun kommer her ind når de skal bruge noget.. og jeg nævner ingen navne.. :)
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

For mig har Chart Attack også været et sted hvor jeg kunne få hjælp til alt hvad der havde med min pc og andet at gøre så da jeg fik denne fucking virus og det eneste der reddede mig og min bror fra at måtte formatere vores com's var at Feffe kendte til problemet! Tænkte jeg sku at der må også være andre på ca med det problem også hjælper man jo det man kan ik!!!

Som alle andre har hjælpet mig fra dag 1 hvor jeg var medlem!!!

Thx Til Alle fra CA fra mig det er sku et coolt sted at være medlem!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Haude

Indlæg af Haude »

-LunaPark- du sq måske bare have skrevet denne tråd under det topic som du henviser til. Ingen grund til at lave ugyldige topics?
Btw kommer du kun herind for at få hjælp, gad vide om du har hjulpet nogle :? det er ikke så meget personligt mod dig, men alle der har det sådan :!:
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Haude skrev:-LunaPark- du sq måske bare have skrevet denne tråd under det topic som du henviser til. Ingen grund til at lave ugyldige topics?
Det vil jeg da ikke totalt afvise, men ville blot fremtone rosen lidt :-)
Men det omtalte topic var jo blot et eksembel.
Iøvrigt så ville jeg mene topics med billeder, vitser mm. findes langt mere ligegyldige end dette, så måske du skulle holde op med at lave "ligegyldige" replys !!
Haude skrev: Btw kommer du kun herind for at få hjælp, gad vide om du har hjulpet nogle :? det er ikke så meget personligt mod dig, men alle der har det
Og så luk da aret, hvis du ikke ved hvad du snakker om! Godt nok færdes jeg stort set kun under "General" og "Moviez" men menes da at hjælpe lige så tit som jeg ber om hjælp. Og der er jo bla. defor boardet er til ----- "Til for at hjælpe hinanden"
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Sasja
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Haude skrev:-LunaPark- du sq måske bare have skrevet denne tråd under det topic som du henviser til. Ingen grund til at lave ugyldige topics?
Btw kommer du kun herind for at få hjælp, gad vide om du har hjulpet nogle :? det er ikke så meget personligt mod dig, men alle der har det sådan :!:
Hmmm Haude - Nogle gange skulle man måske bare lade være med at skrive. Det her var en unødvendig kommentar.

Synes topic er fint. Godt der er nogle, der kan bruge boardet

:)

(Synd at et positivt topic skal vendes om på den her måde, for nu får jeg sikkert også en omgeng ;))
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Haude er bare mavesur

Han fulgte nco stilen og kn****de sig, og så lå han dårligt i bilen hjem fra Nakskov. Så han er lidt mavesur.

For her er et topic, som hører til dem, som vi gerne vil vise omverdenen. At vi er andet end bare drengerøve og musikpirater. Fik du den Jan O

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Vil give de andre ret... tror bare du skulle droppe at poste her med den holdning. Efter min mening er topic også fint godt at hører noget positivt og at nogen kan lide at være her.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Så så rolig nu gutter det kan godt være at der er mange af jer der ikke lige kender Haude men knægten er sku sådan altid det skal man bare lære at leve med!!

Men ellers er han sku en fed fyr!! bare ikke når han har været til Ca pot så går der lige 2 uger før han kan opfører sig pænt igen!!! :lol:

YaKuZa OuT
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

YaKuZa_MaB skrev: Men ellers er han sku en fed fyr!! bare ikke når han har været til Ca pot så går der lige 2 uger før han kan opfører sig pænt igen!!! :lol:
loooooooooooooool... der går mindst et år... ;)

ej, men rolig nu... der er ingen grund til at svine hinanden!
hold det i en ordenlig tone...
og ja måske er det her et ligegyldigt topic... men det er der så meget der er...

ska vi ikke bare være venner?

APROPOS liegyldige replies, så topper det her!!!!!
Besvar